021-41454

انواع خودرو در کانادا

انواع خودرو در کانادا

انواع خودرو در کانادا

انواع خودرو در کانادا

 

جیپ پاتریوت –  Jeep Patriot

قیمت این نوع جیپ در کشور آمریکا 18 هزار و 40 دلار و در کانادا 20 هزار 45 دلار برای خریداران هزینه در بر خواهد داشت.

 هوندا HR-V

این خودرو نسخه استاندارد با چرخ های 17 اینچی ، صندلی های دارای سیستم گرمایش ، یک سانروف ، چراغ های مه شکن ، تعداد استانداردی از امکانات تکنولوژیک ، سیستم نگه دارنده بین خطوط و امکاناتی دیگر ارائه می شود . این مدل خودرو در آمریکا حدود 19 هزار و 465 دلار و در کانادا 21 هزار و150 دلار قیمت دارد.

میتسوبیشی Outlander

میتسوبیشی در سال های اخیر تلاش زیادی برای ساخت شاسی بلند ها انجام داده و برای سال های آینده نیز برنامه های مختلف و متفاوتی دارد. این خودرو که در کانادا با نام RVR  شناخته می شود با قیمت 20 هزار دلار به خریداران ارائه می شود و در آمریکا با قیمتی حدود 19 هزار و 795 دلار می توانید این خودرو را خریداری کنید.

 مزدا CX-3

مزدا نیز اخیرا با مدل های جدیدی که به بازار خودرو ارائه  کرده ، صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داده است . اما ارزان بودن  این خودروها در مقایسه با کیفیت و امکانات آن ، مشتریان این برند را بیشتر تحت تاثیر خود قرار داده است . شروع قیمت این خودرو در آمریکا حدود 19 هزار و 960 دلار و در کانادا 20 هزار و 695 دلار برآورد شده است و یکی از گزینه های مناسب برای خرید خودرو در کانادا محسوب می شود.

 نیسان جوک – Nissan Juke

این خودروی ژاپنی ها که انتقادات زیادی در خصوص ظاهر بیرونی آن وجود دارد در آمریکا 20 هزار و 250 ودر کانادا 20 هزار و 698 دلار قیمت دارد و در هر حال این کوچولو زشت ژاپنی به یکی از گزینه های مناسب خرید خودرو در کانادا تبدیل شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :