021-41454

ورود حیوانات به کانادا

ورود حیوانات به کانادا

ورود حیوانات به کانادا

ورود حیوانات به کانادا

اگر می خواهید یک پرنده را وارد کانادا کنید ممکن است این حیوان شامل قرنطینه شود.

همچنین ممکن است به مدارک بیشتر مانند مجوز CITES نیاز داشته باشید.

برای اجتناب از هرگونه مشکل یا عدم پذیرش حیوان بسیار مهم می باشد قبل از رسیدن به کانادا تعیین کنید چه مدارکی برای ورود حیوان خانگی شما نیاز است.

هزینه های مربوط به همراه بردن یک پرنده به کانادا شامل ۳۵ دلار کانادا برای مجوز ورود، ۱۰۰ دلار کانادا برای تایید محل قرنطینه پرنده، ۳۵ دلار کانادا برای بازرسی و ۱۳۰ دلار کانادا برای مراقبت در هنگام قرنطینه می باشد.

زمان قرنطینه حداقل ۴۵ روز می باشد.

این نکته بسیار مهم می باشد که تمام حیوانات نمی توانند وارد کانادا شوند. بسته به کشوری که حیوانات از آن می آیند و نوع طبقه بندی دولت کانادا، حیوانات خاصی اجازه ورود به کانادا را ندارند.

بسیار معمول است که اگر همراه با حیوانات خانگی به کانادا می روید پاکتی از غذای آنها را همره داشته باشید تا در هنگام ورود بتوانید به آنها غذا دهید.

ممکن است برخی غذاهای خاص حیوانات خانگی محدودیت داشته و هنگام ورود شما به کانادا ضبط شوند.

بسیار مهم است که بررسی کنید آیا غذای مورد نظر شما برای حمل به کانادا مجاز می باشد یا خیر، در غیر اینصورت بهترین راه برای شما خرید غذای حیوان خانگی در هنگام ورود می باشد.

در اغلب فرودگاههای بین المللی می توانید یک خوراک مختصر برای حیوان خود در مغازه های مستقر در ورودی و خروجی فرودگاه تهیه کنید.

خیلی از شرکتهای انتقال حیوانات خانگی می توانند در این روند به شما کمک کنند. آنها با توجه به خط هوایی مورد نظر شما موارد مورد نیاز بیشتر را یادآوری می کنند، اما برخی خطوط هوایی گونه های خاصی از گربه ها و سگها را انتقال نمی دهند.

تور کانادا

 

نویسنده : یزدان گشت سفیران

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :