021-41454

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا

موقعیت هتل: واقع در منطقه بلک آنتالیا – بنا شده بر ساحل دریا – فاصله یک کیلومتر تا اسکله بلک – فاصله 35 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا و 45 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا

شرح مختصر : این هتل که بر ساحل دریا بنا گردیده است ، بسیار زیبا ومجلل است و دارای محیطی بسیار آرام و آرامش بخش است.

اتاق ها و ظرفیت : هتل آدم و حوا دارای 469 اتاقمی باشد که شامل اتاق های ویژه معلولان ، سوئیت و اتاق خانوادگی ، سوئیت های انحصاری ، ویلا استاندارد ، ویلا لوکس ، سوئیت ویژه آدم و حوا می باشد. از این اتاق ها یکسری اتاق ها و پلاژ های روبه دریا می باشند که اندازه این اتاق ها 64 متر می باشد و دارای بالکن اختصاصی 16 متری هر کدام می باشند و همه اتاق ها دارای حمام – دستشویی ، جکوزی ، سالن ، میزکار ، سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی و تلیویزیون می باشند.

هتل آدم و حوا آنتالیا 5

سوئیت ها : سوئیت های این هتل دارای متراژهای بین 128 متر تا 1000 متر می باشند و همگی دارای اتاق نشیمن ، اتاق خواب و سونا دو نفره هستند و این اتاق ها دارای ساحل اختصاصی نیز می باشند. ویلاهای این هتل نیز دارای استخر اختصاصی هستند.

» سوئیت ویژه آدم و حوا : سوئیت های ویژه هتل آدم و حوا این هتل دارای مساحت 1000 متری هستند که هر سوئیت دارای دو اتاق خواب ، دو آشپزخانه ، دو اتاق نشیمن ، سینمای خانگی ، سونای بخار ، ساحل اختصاصی می باشند. سرویس های این سوئیت ها برترین سرویس های این هتل هستند و از همه جا و در همه راه رو ها و ورودی ها ، خدمه در دسترس هستند.

هتل آدم و حوا آنتالیا 2

هتل آدم و حوا آنتالیا 3

هتل آدم و حوا آنتالیا 4

»»پکیج ماه عسل ویژه هتل آدم و حوا: با خرید این پکیج ، زوج های جوان می توانند بی همتا ترین خاطره را از ماه عسلشان داشته باشند ، چرا که زوج ها بمحض ورود به هتل با استقبال خدمه این هتل که لباس های سفید با بال هایی بر شانه هایشان مواجه می شوند و در سوئیت های ویژه آدم و حوا ، زوج ها می توانند از بهترین امکانات و بهترین پذیرایی بهره مند شوند از جمله صبحانه های ویژه ،شمع های عطری ،  وجود ظروف میوه که شامل تقریبا 40 گونه میوه از سراسر دنیا هستند و همچنین هدایای در نظر گرفته شده برای زوج ها بهره مند گردند.

جهت مشاهده اطلاعات ، پکیج ها و رزرو تور آنتالیا کلیک نمایید.

برای مشاهده تمام هتل های آنتالیا – ترکیه کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :