021-41454

باغ وحش زیر اب دبی

باغ وحش زیر اب دبی

باغ وحش زیر اب دبی

باغ وحش زیر اب دبی

دبی شهری توریستی و زیبا است که ای روزها به قطب گردشگری در منطقه بدل شده است و ان را مدیو هزینه های سر سام اوری است که برای ساخت انواع مراکز تفریحی و گردشگری کرده است .این شهر زیبا که در طی صد سال تنها توانست از یک شهر بیابانی و بادیه نشین تبدیل به شهر مدرن و توریستی شود دارای بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه و جهان می باشد که در دل خود دیدنی های بسیار زیادی دارد.
دبی مال بزرگ ترین مرکز خرید سر پوشیده میباشد که در ان تعداد بسیار زیادی از برند های معروف جهانی شعبه دارند که با حراج ها و فستیوال های خرید جاذبه ی گردشگری پر اهمیتی در دبی است.در این مرکز خرید زیبا اکواریوم زیبای وجود دارد که با ظرفیتی در حدود 51*20*11 مترمکعب بزرگترین در نوع خود میباشد.این اکواریوم جذاب و دیدنی که به باغ وحش زیر اب در دبی نیز شهرت دارد شامل یکی از بزرگترین دریچه های مخصوص تماشای آبزیان با 32.8 متر عرض و 8.3 متر ارتفاع میباشد . در آکواریوم دبی مال بیشتر از 33000 موجود زنده در شرایط ایده ال نگه داری میشوند که در کل ۸۵ گونه جانوری متفاوت را به نمایش میگدارند. در این اکواریوم عظیم ۴۰۰ کوسه وجود دارد کوسه هایی بسیارزیبا و بزرگ که تماشای انها هر بیننده ای را به ستایش و تحسین وا میدارد.اکواریوم دارای تونلی زیبا و دیدنی است که ۲۷۰ درجه زاویه ی دید را برای بینندگن فراهم میکند و تجربه ای بی نظیر از دیدن حیوانات زیر اب است.
کار به اینجا ختم نمیشود و وجود انواع حیوانات از جنگل انبوه تا سواحل صخره ای و موجودات اقیانوس همگی در باغ وحش زیر آب دبی بازدید شما را پر بار تر و بی نظیر تر کنند.انواع ماهی ها مانند پیرانا های زیبا و معروف که وحشی ترین ماهی های گوشتخوار هستندتا گربه ماهی های غول پیکر و سمور و پنگوئن ها همگی در این باغ وحش زیر اب گرد هم مجموعه ای خارق العاده را به وجود اورده اند.

تور دبی

رستوران شورما دبی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :