021-41454

میلان غذای کاسولا

میلان غذای کاسولا

میلان غذای کاسولا

میلان غذای کاسولا

ایتالیا کشوری با تاریخ پر فراز و نشیب و پر نعمت است.این کشور در قسمت های ساحلی دسترسی دائمی به انواع ماهی ها و صدف های تازه و لذیذ دارد و در مناطق کوهستانی که دام های زیادی وجود دارد انواع پنیر های لذیذ و ماست و کره تهیه میشود .

این کشور در هر شهر غذاهای مخصوص و خاصی دارد که بسیار مورد علاقه ی جهانگردان میباشد بستنی هایی از ماست و دسر ها و نوشیدنی های بی نظیر در رستوران های شیک و لاکچری ایتالیا این شهر را به میزبان بینظیری بدل کرده است.

توریست ها بعد از بازدید از جاذبه های فرهنگی و باستانی و یا بعد از استفاده از امکانات عالی و تفریحات ساحلی این کشور در رستوران های زبا و یا در رستوران های محلی میتوانند انواع غذاهای بینظیر را امتحان کنند.میلان یکی از شهر هایی است که غذاهای مخصوصش بسیار لذیذ هستند.میلان غذای کاسولا Cassouelaدارد که بینظیر است.
میلان غذای کاسولا یکی از غذاهای سنتی میلان است که با کلم بروکلی و گوشت تهیه میشود.این غذا بیشتر در روزهای اول ماه ژانویه درست میشود و جالب انکه از حیوانات خانگی و کاملا ارگانیک برای تهیه ی این غذا استفاده میشود.

این غذا بیشتر در ان بروکلی استفاده میشود و گوشت در حدی به ان اضافه میشود که طعم گوشت به خود بگیرد.ادویه ها و چاشنی های ایتالیای این غذا را لذیذ میسازد اگرچه خیلی میان گردشگران محبوب نیست و ان به دلیل وجود تکه های گوش و بینی گوساله است که در بعضی رستوران ها در غذا میریزند امابه هر حال این غذا یک غذای سنتی و قدیمی شهر میلان استو امتحان ان بر عکس ظاهرش بد نیست .

در میلان چنانچه بد رغبت نیستیدمیتوانید این غذا را امتحان کنید و تجربه ای خاص را به دست اورید.
اژانس یزدان گشت سفیران در زمینه ی پیکاپ،اخذ ویزا و وقت سفارت با سالها تجربه و تیمی متخصص اماده ی کمک رسانی به شما میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :