021-41454

میلان غذای کتلت

میلان غذای کتلت

میلان غذای کتلت

میلان غذای کتلت

ایتالیا کشور زیبا و دیدنی است که به علت وجود اثار فرهنگی و باستانی بیشمار در این شهر و به علت خوش اب و هوایی بسیار مورد توجه گردشگران میباشد.توریست ها با همه سنین و از کشور های دورو نزدیک به این کشور میایند تا در مراکز خرید لوکس میلان به خرید کالاهای برند و با کیفیت بپردازند یا در شهر های ساحلی زیبا و مدرن ایتالیا در اب های فیروزه ای و زلال ان شنا کنند این کشور به قدری جاذبه در زمینه های گوناگون دارد که هر سلیقه ای را در بر میگیرد . ایتالیا شهر هنر و موسیقی با مردمانی خون گرم و میهمان نواز و انواع غذاهای خاص میباشد.هر شهر غذایی خاص و مورد توجه دارد که بی شک برای اشنایی بیشتر با فرهنگ و سنت مردم ان شهر باید امتحان شوند.میلان غذای کتلت Cotolettaدارد که بسیار لذیذ و به ذائقه ی ما نزدیک است.
میلان غذای کتلت ان دارای شهرت زیادیست ودر همه ی رستوران های این شهرسرو میشود اما بی شک لذیذ ترین و ترد ترین کتلت ها را در رستوران تروتوریا میتوانید امتحان کنید.کتلت از گوشت گوساله تهیه میشود .برای پخت ان لایه ی نازکی از گوشت گوساله را در کره تفت میدهند و به ان ادویه هاو چاشنی های خاص می افزایند.این غذای محبوب بسیار مورد پسند گردشگران نیز میباشد.گوشت گوساله ی بی استخوان و ترد و لذیذ وقتی با کره با سبک و سیاق ایتالیایی طبخ شود طعمی باور نکردنی را در خود جای میدهد.در سفرتان به ایتالیا با سفارش کتلت در رستوران های زیبا و لوکس ایتالیا خوردن یک غذای لوکس را تجربه کنید .غذایی که شما را با اشپزی و خوش خوراکی مردم ایتالیا اشنا میکند.
اژانس یزان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی سفر ،اخذ ویزا ووقت سفارت یاری رسان شما میباشد.منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

جشنواره انیمیشن لندن,تاریخ جشنواره انیمیشن لندن,اطلاعات جشنواره انیمیشن لندن,جشنواره LIAF لندن,تور نمایشگاهی انگلیس,تور نمایشگاهی لندن

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :