021-41454

چادر زدن در دبی

چادر زدن در دبی

چادر زدن در دبی »

دبی شهری بیابانی با اب و هوایی بسیار گرم و خشک است که به ندرت در این شهر شاهد بارش باران خواهیم بود.این شهر که این روز ها با ایجاد انواع مراکز تفریحی و گردشگری توانسته نظر بسیاری از توریست ها و گردشگران را به خود جلب کند برای اسایش مسافران و فرار انان از گرمای شدید و افتاب سوزان در همه جا دست به نصب سیستم تهویه مطبوع زده است.

از ایستگاه های اتوبوس تا مراکز خرید و مراکز بازی . این شهر برای فرار مسافران از گرما انواع پارک های ابی بسیار مجهز و مدرن را نیز تاسیس کرده است که سالانه میزبان تعداد بسیار زیادی مسافر میباشد مه از سراسر قاره ها برای سپری کردن اوقات فراغت به این شهر زیبا می‌آیند . چادر زدن در دبی یک تفریح محبوب و پر طرفدار در دبی است .

چادر در این شهر اگر چه در بسیاری از ماه های سال به علت گرمای شدید و افتاب تند ممکن نیست اما در ماه های اکتبر و اوریل زمانی عالی برای این تفریح میباشد . خانواده ها با رفتن به مکان های امن و تحت نظارت دبی چادر های خود را برپا می کنند . مکان هایی برای چادر زدن در دبی اختصاص داده شده است تا توریست ها چنانچه خواهان شبی استراحت در محیط باز و ماجراجویی بودند این امر برایشان ممکن باشد.

در کنار برخی ساحل ها و در قسمت هایی از بیابان های دبی چادر های زیبا و کوچک را میبینید که گرد اتشی برپا شده اند .در کنار ساحل با اقامت در این چادر ها که نصب اسانی نیز دارند از لذت شنیدن صدای دریا و خواب در زیر ستارگان اسمان بهره میبرید و تجربه ای خارق العاده و بسیار خاص برای افراد ماجراجو میباشد.در سفرتان به دبی چنانچه زیاد اهل تجمل نیستید چادر زدن در دبی را از دست ندهید.

تور دبی امارات

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :