021-41454

معرفی هتل های شهر کبک کانادا

معرفی هتل های شهر کبک کانادا

معرفی هتل های شهر کبک کانادا

در این متن ما به شما چندین هتل را در کبک معرفی می کنیم. هنگامی که به این شهر سفر کردید اطلاعاتی درباره هتل هایش بدانید و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید..

هتل هاربور

یکی از بهترین هتل ها در استان کبک می باشد امکانات و خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می دهند .و این هتل به خاطر سرویس دهی و پذیرایش شهرت دارد و اتاق هایش بسیار تمیز  و راحت می باشد .اگر به این هتل رفتید حتما دسرها و شیرینی را میل کنید.

هتل له ژرمن کبک

این هتل در مرکز شهر کبک واقع شده است و 5 ستاره می باشد و دارای امکانات بی نظیری است.مسافرانی که این هتل برای اقامت خود انتخاب کرده اند پشیمان نشده اند و دوباره این هتل را برای سفر چند روزه خود رزرو کرده اند.

هتل 71 شهر کبک

هر سال مسافران زیادی به این هتل می روند زیرا کارکنان ان بسیار خوشرو و مهمان نوازند و مسافران در این هتل بسیار راحت هستند و امکانات و خدماتی ایده ال و خوبی را فراهم می کند.

هتل ماگنولیا

این هتل علاوه بر مکانی یرای اقامت مرکز ابگرم در شهر ویکتوریا استان بریتیش کلمبیا می باشد . و جزو بهترین هتل های بریتیش کلمبیا می باشد و بسار لوکس و لاکچری است.

هتل گالت مونترال

هتل گالت در شهر کبک هم یک شعبه دارد و تمامی امکانات و خدماتش بسیار لاکچری و لوکس می باشد و یک هتل ایده ال و رویایی برای اقامت چند روزه است.

هتل ویسلر

این هتل در دل طبیعت قرار گرفته است و اکثر مسافران برای لذت بردن و نفس کشیدن از هوای تازه به این هتل می روند البته نا گفته نماند که امکانات و خدمات رسانی ان هتل عالی است و اتاق های بزرگی دارد.

معرفی هتل های شهر کبک کانادا : هتل های ارزان تر

 

در کبک هزینه هتل های 5 ستاره بسیار زیاد است و کسانی که می خواهند مبلغ زیادی را برای اقامت بپردازند می توانند به هتل 5 ستاره بروند.اما کسانی که می خواهند هزینه ای متوسط را برای اقامتشان پرداخت کنند بهتر است به هتل های 3 ستاره و 4 ستاره بروند که امکانات و خدماتی شبیه به هتل های 5 ستاره دارند.

ما در این قسمت 3 هتل بصرفه تر را به شما معرفی می کنیم.

هتل فرمونت لو شاتو

این هتل 5 ستاره می باشد که معماری ساختمان به گونه است که شما را یاد قلعه و کاخ های قدیمی می اندازد و بسیار لوکس و لاکچری می باشد و سالانه تعداد زیادی مسافر به این هتل می روند و خدمات و امکانات خوبی برای مسافران فراهم می کند.

  • آدرس هتل فرمونت لو شاتو: کانادا – کبک ۱ Rue des Carrières، Ville de Québec، QC G۱R ۴P۵، Canada

هتل ل منیور داتیول

این هتل سه ستاره است .درست است 3 ستاره است اما بسیار هتل خوبی است و از نظر موقعیت مکانی به مرکز کنفرانس کبک نزدیک است و کسانی که برای کار به کبک سفر می کنند به این هتل می آیند.

  • آدرس هتل:  کانادا – کبک ۴۹ Rue d’Auteuil، Ville de Québec، QC G۱R ۴C۲، Canada

 

هتل متل لو شاتوگه

این هتل بسیار کوچک است و به همین دلیل به ان متل هم می گویند و هزینه اقامت ان بسیار کم است.

امکانات این هتل: اسپا، استخر، جکوزی، باشگاه و اتاق کسب و کار دارد.

در اتاق ها یخچال وجود دارد اما اینترنت رایگان نیست.

  • آدرس:  کانادا – کبک ۳۸۴۲ Boulevard Sainte-Anne، Ville de Québec، QC G۱E ۳M۳، Canada

 

یزدان گشت سفیران، مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :