021-41454

محله بلویل در فرانسه

محله بلویل در فرانسه

محله بلویل در فرانسه

محله بلویل در فرانسه

در این محله چینی ها و بعضی از هنرمندان چینی و دیگر هنرمندها از توابع دیگر زندگی می کنند و محله ای بسیار پر جنب و جوش است و همچنین   این محله,محل اسکان کارگرها هم بوده است. در دهه 1920 یونانیان، یهودیان و ارمنی ها به پاریس مهاجرت کردند، و منجر به موجی از  مهاجران آفریقای شمالی، آفریقای جنوبی و چین شد. اجاره ارزان در این منطقه باعث شد که هنرمندان هم به این محله بیایند
بازدید از بلویل لذت بخش خواهد بود زیرا بسیار پر انرژی و متنوع می باشد

بلویل با این که منطقه بزرگی نمی باشد اما به چهار منطقه 10 و 11 و 19 و 20 در پاریس تقسیم می شود

در گذشته بلویل یک روستای شراب سازی بود،و  تا سال 1860 مستقل از پاریس بود. سنت موسیقی محلی نیز در این منطقه دیده می شود و تا همین اواخر ساکنین منطقه اعلام کردند که با لهجه خاص پاریسی و زبان محلی خود صحبت می کنند.

در اوایل دهه 1900 بسیاری از کشور های دیگر با فرهنگ متفاوت به انجا مهجرت کردند که آن ها از کشورهای خود که مورد آزار و اذیت بودند فرار کردند و به پناهگاه امن بولویل آمدند: ارمنی های عثمانی در سال 1918، یونانیان عثمانی در سال 1920، یهودیان آلمانی در سال 1938 و اسپانیا در سال 1938 وارد شدند. مسلمانان الجزایر تونسی در سال 1960 وارد این منطقه شدند.

گفته می شود خواننده افسانه ای ادیت پیاف  در خیابان محله د بلویل متولد شده است. یک یادبود از این هنرمند در پلاک شماره 72 وجود دارد

در بلویل تعداد زیادی آشپزخانه چینی، ویتنامی و یا تایلندی وجود دارد.

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

وقت سفارت شینگن

ویزا توریستی شینگن

 

مطالب مرتبط

سیتی سنتر دیره که به انگلیسی با نام Deira City Centre ، مرکز خریدی در شهر دبی و در واقع یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی در کشور امارات متحده عربی می باشد. معنای سیتی سنتر دیره یعنی مرکز شهر دیره که اشاره دارد به موقعیت این محل در منطقه دیره شهر دبی.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :