021-41454

موزه رودن پاریس

موزه رودن پاریس

موزه رودن پاریس

این موزه شامل بزرگترین مجموعه آثار مجسمه ساز رودن در پاریس است. در سال 1916، آگوست رودن مجموعه ی آثار خود را به دولت فرانسه اهدا کرد و فرانسه در سال 1919 این موزه را افتتاح کرد.رودن هنرمند مجسمه ساز و نویسنده بین المللی بود که در هر دو زمینه شهرت جهانی دارد

هتل برون یکی از بهترین معماری های پاریس است، پارک آن تقریبا سه هکتار است. در کل، هر ساله بیش از 700.000 بازدید کننده را می پذیرد.

در این سه هکتار زمین، یک باغ گل رز در شمال هتل برون و یک باغ بزرگ زینتی درجنوب واقع شده است، در حالی که یک تراس در حیاط پشتی، درمنطقه ای آرام، در پایین باغ وجود دارد. این سه مکان طراحی سه پنجره خلیج را در نمای باغ های عمارت نشان می دهد.  در شرق، گیاهان در میان باغ “Orpheus ” رشد می کنند، و در غرب، آب در “باغ چشمه ها”در همه جا موجود است.

او در سال 1908 شروع به ساخت آثاری در باغ کرد و خیلی دوست داشت که  بعضی از مجسمه های مجموعه شخصی اش را درباغ قرار دهد.

گالری سنگ مرمر در سال 1971 به عنوان یک فضای نمایشگاهی ایجاد شد، که اجازه می دهد تا کارهای بیشتری در موزه نمایش داده شود. بعضی کارهابه صورت ناتمام هستند، در حالی که به برخی دیگر از آثار غیر رسمی که رودن به آن هاعلاقه داشته است، اشاره می کند.. این کارهای سنگ مرمر متعدد و متنوع هستند که شامل پرتره، آثار تاریخی و نمایشهای اسطوره شناسی است.
هتل برون
موزه رودن نخستین بار در 4 آگوست 1919 برای عموم باز گردید،در گذشته این موزه هتل بوده است و در حال حاضر به عنوان هتل برون شناخته می شود،که بین سال 1727 و 1732 ساخته شد. نزدیک به 300 کار از مجموعه رودن در این عمارت وجود دارد

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :