021-41454

محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی

محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی

محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی

محدودیت های قانونی در هر جایی از جهان به نوع خودش وجود دارد پس بنابراین بهتر است قبل از سفر به هرجایی از جمله اروپا حالا چه سفر با تور و یا چه برای اقامت از قوانین مقصد سفر خودتان اطلاعات داشته باشید؛ از قوانین اصلی و پیچیده تا پیش پا افتاده ترین و ساده ترین قوانین که اکثرا از آن ها اطلاع ندارند. در این مطلب به چند موزد از محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی می پردازیم؛ با یزدان گشت سفیران همراه باشید تا در این مورد کمی بحث کنیم و چند مورد از این محدودیت های قانونی در این رابطه را بررسی کنیم.

– ایجاد سر و صدا در روزهای یکشنبه

محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی

ایجاد سروصدای غیر موجه و بی مورد از جمله پر اهمیت ترین موارد ممنوع در کشورهای اروپایی می باشد که بسیار هم قانون خوب و عالی است چرا که ایجاد سر و صدا حتی در کمترین حد ممکن در روزهای تعطیل بویژه روزهای یکشنبه‌ در بسیاری از کشورها هچون آلمان، سوئیس و… با ممانعت قانونی شما رو مواجه خواهد کرد. این ممنوعیت بیشتر شامل استفاده از ماشن چمنزنی، دستگاه های حفاری، ماشین‌آلات سنگین، اره و پتک و امثال این ها می باشد. این قانون شامل صدای موزیک بلند و امثال آن هم نیز می گردد. یا مثلا در کشور سوئیس استفاده از سیفون دستشویی بعد از ساعت ده شب ممنوع می باشد.

– خوردن خوراکی و تنقلات + آشامیدنی در داخل بناها تاریخی

محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی

اگر مقصدتان کشور ایتالیا است، هنگام روادید از مکان‌های تاریخی بویژه پله‌های اسپانیایی یا کولوسئوم، شما باید از خوردن هرگونه خوراکی و تنقلات و نوشیدنی اجتناب نمایید. این روند در هنگام بازدید از بناهای عمومی و تاریخی برخی از شهرهای ایتالیا مثل رم، فلورانس و ونیز ممنوع می باشد. مانند میدان سن مارکو ونیز و پله‌های ورودی کلیسای فلورانس و امثال آن ها…

– عکاسی در برابر مقام‌ها و ساختمان‌های اداری

محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی

در کشوری مثل رومانی، روسیه، اسپانیا، اوکراین و مجارستان، عکس گرفتن در مکان‌هایی از جمله فرودگاه‌ها، پایگاه های نظامی و دولتی ممنوع می باشد و در صورت انجام این کار، فردی که مرتکب شده مورد بازجویی قرار خواهد گرفت. یا مثلا در فرانسه دقت کنید که در هنگام عکس برداری، مامور پلیس در کادر عکس تان نباشد!

– همراه نداشتن مدارک شناسایی

پاسپورت آمریکا

در برخی از کشورها این قاره مثل آلمان، مجارستان، قبرس، اوکراین، بلژیک، هلند، اسپانیا و… به همراه نداشتن مدارک شناسایی در هر موقعیتی شما رو با مشکل مواجه می کند اما اگر شهروند غیر اروپایی هستید، در این حالت باید همواره گذرنامه یا کپی آن را به همراه داشته باشید.

– غذا دادن به پرندگان

غذا دادن به پرندگان

از دیگر محدودیت های قانونی در کشورهای اروپایی این است که غذا دادن به پرندگان در شهرهایی مانند ونیز و وین با جریمه نقدی در حد چند صد یورو همراه خواهد بود آن هم به دو دلیل: جلوگیری از آزار و اذیت حیوانات و دیگر ایجاد فضولات حیوانی که برای بناهای تاریخی مشکل ساز خواهد بود.

– پوشش نامناسب

 

در سفر به پالما ده یورکا یا شهر بارسلونا در اسپانیا توجه کنید که بعد از خروج از مناطق ساحلی، لباس مناسب به تن داشته باشید وگرنه در هنگام گردش در شهر پوشش نامناسب غیر قانونی بوده و جریمه‌ ایی در حدود صد تا پانصد یورو خواهد داشت.

– پوشیدن کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند

در کشور یونان اگر به دنبال بازدید از خرابه‌های باستانی در آتن پایتخت این کشور هستید، حتما کفش‌های راحتی خود را به همراه داشته باشید، چرا که پوشیدن کفش پاشنه دار به منظور حفاظت از این آثار با ارزش ممنوع می باشد.

– خالی بودن مخزن سوخت خودرو

رانندگی در اروپا

باید گفت که این قانون در اروپا به ندرت در رده جرایم و محدودیت های قانونی قرار گرفته اما قانونی در بزرگراه‌های آلمان وجود دارد که توقف در کنار بزرگراه‌های مجاز به رانندگی با سرعت بالا (بدون محدودیت سرعت) برای مواردی از جمله اتمام سوخت خودرو بخاطر امنیت ترددکنندگان غیرقانونی است.

لینک های مرتبط:

آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران با سالها سابقه ی فعالیت در زمینه وقت سفارت , اخذ ویزا , برگزاری تور و کلیه خدمات گردشگری افتخار ارائه ی خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت و همچنین بهترین نتیجه به مسافران خود را دارد.
یک اتفاق ساده اما زیبا خشنودی و رضایت شماست.
شماره تماس : 41454 – 021

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :