021-41454

غذاهای خیابانی دبی

غذاهای خیابانی دبی

غذاهای خیابانی دبی

هنگام سفر به دبی حتما از غذاهای محلی و سنتی امارات میل کنید ما در این متن به شما چند غذای خیابانی و محلی در دبی را معرفی می کنیم.

 

غذای شاورما:

یکی از ساندویچ های لذیذ و محبوب در دبی است که با تکه های از مرغ و گوشت درست می شود.طرز تهیه این شاندویچ:گوشت و سبزیجات تازه و پیاز را در نان می گذارند و سس مخصوصی روی آن می ریزند.این غذا را می توانید هم در خیابان غذای دبی و رستوران الملاح میل کنید.

 

ساندویچ شیش تاووک:

طرز تهیه این ساندویچ ,مرغ را با ادویه و سبزیجات و سیر طعم دار می کنند و آن را همراه با خیارشور و سبزیجات تازه در لای نان می گذارند .گردشگرانی که شیش تاووک را برای اولین بار می خورند دوباره یکی دیگر آز ان را میل می کنند و بسیار پرطرفدار است.

سمبوسه:این غذا یک غذای محلی هندی است اما در دبی هم درست می شود و بسیار پرطرفدار است که در هر جای دبی آن را می فروشند و این سمبوسه های مثلثی شکل با انواع سبزیجات و گوشت درست می شوند.

 

مناکیش:

مناکیش یک نان بسیار خوشمزه و محلی دبی است و طرز تهیه آن خمیر را درست و پهن می کنند و گوشت و سبزیجات و روغن زیتون و اویشن و دیگر ادویه ها را بر روی خمیر می ریزند سپس آن را در داخل فر یا تنور می گذارند.این نان شباهتی به پیتزا دارد با این تفاوت که نان مناکیش ضخیم تر از نان پیتزا است.

 

چای کاراک:

این نوشیدنی را با خامه و ادویه درست می کنند که بسیار پرطرفدار است و با این چای یک دونات شکری یا کاکایویی را میل کنید مزه چای را دوچندان می کند و این نوشیدنی را در سراسر دبی تمام مغازه ها و دکه ها و در جاده های دبی می توانید بخرید و میل کنید.

 

ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :