021-41454

رستوران های ایرانی در پاتایا

رستوران های پاتایا

رستوران های ایرانی در پاتایا »

رستوران های ایرانی در پاتایا

در شهر پاتایا بعنوان یک شهر توریستی نامی در دنیا علاوه بر انواع امکانات و جاذبه های گردشگری باید انتظار رستوران های ویژه و منحصر بفردی را هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت غذا داشت و از آنجایی که پاتایا و تایلند پذیرا و جاذب توریست از همه فرهنگ از جمله ایران می باشد ، باید انتظار وجود رستوران های ایرانی مشهوری را در این شهر توریستی داشته باشیمودر این پست به معرفی رستوران های مشهور ایرانی در شهر پاتایا تایلند می پردازیم .

رستوران های ایرانی در پاتایا »

 

رستوران گوگوش و سلف سرویس

رستوران گوگوش در پاتایا

رستوران و سلف سرویس گوگوش نه تنها بعنوان یک رستوران ایرانی بلکه یک رستوران مشهور در پاتایا برای همه توریست ها می باشد که در آن انواع غذاهای ناب ایرانی سرو می شود و توریست های عزیز می توانند این غذاهای ایرانی را به قیمت تنها 199 بات سفارش دهند . طبخ غذاهای ایرانی این رستوران کاملا اصیل و با طعم و ذایقه مردم ایران و ادویه جات محبوب در غذاها ایرانی می باشد.

آدرس رستوران گوگوش : خیابان ساحلی پاتایا بین خیابان ۱۱ و ۱۲ روبروی مرکز خرید ایرانیان

 

رستوران البرز پاتایا

رستوران البرز پاتایا

رستوران های زنجیره ای البرز در خود ایران دارای شهرت فراوانی می باشد و رستوران البرز در شهر پاتایا یکی از مشهورترین رستوران های این شهر بوده که هر موقع به آن بروید ، آنجا را شلوغ خواهید دید . تیم خدمات این رستوران و مدیریت رستوران البرز پاتایا بعنوان یکی کمک یار برای توریست های ایرانی می باشد که خاطره ای منحصر بفرد را از سفرشان و صرف غذا در رستوران های این شهر داشته باشند ، کافیست که از خود توریست های ایرانی تور تایلند بپرسید.
آدرس رستوران البرز در پاتایا : خیابان اول بیچ کوچه ۱۲ جنب هتل سنترال پاتایا
تلفن رستوران :۰۳۸-۴۱۴۱۴۲

 

رستوران تهران پاتایا

رستوران تهران پاتایا

یکی دیگر از رستوران های ایرانی در پاتایا ، رستوران تهران می باشد. رستوران تهران در مکان بسیار مناسبی در این شهر قرار گرفته است و بعد از رستوران البرز ، ایرانی ها بیشتر در این مکان برای صرف غذا دیده می شوند. منوی غذاها این رستوران کاملا ایرانی هستند.
آدرس رستوران تهران پاتایا : جنب وایکینک استیریت- ابتدای خیابان دوم

 

رستوران پردیس پاتایا

رستوران پردیس پاتایا

رستوران پردیس در کل دارای شهرت خاص خود بوده بطوریکه درای چندین شعبه در دنیا می باشد که یکی از شعب آن در شهر پاتایا قرار دارد . از نظر طراحی ظاهری و دکوراسیون و همچنین موقعیت مکانی ، شاید بخوبی رستوران های ذکر شده در بالا نباشد اما بهتان وعده می دهیم که می توانید در این رستوران طعم عالی غذا اصیل ایرانی را تجربه نمایید.
آدرس رستوران پردیس پاتایا : انتهای خیابان دوم جنب هتل گلدن بیچ
تلفن رستوران : ۱۶۹۴۱۱-۳۸۶۶

 

رستوران نایب پاتایا

رستوران نایب پاتایا

رستوران نایب یکی دیگر از مشهورترین رستوران های ایرانی در پاتایا بوده که بسیار شیک و مجلل در کنار کیفیتش نیز می باشد. بویژه حتما کباب های کوبیده این رستوران بسیار شهرت دارد و حتما توصیه می کنیم که آن را تست نمایید .
آدرس رستوران نایب پاتایا : خیابان دوم- خیابان پارتامانک نرسیده به پل

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها و رزرو تور های تایلند :

تور پاتایا تایلند

تور بانکوک – تایلند

تور پوکت تایلند

مطالب مرتبط و مفید :

اطلاعات کلی تایلند

هشدارها و توصیه های سفر به تایلند

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :