021-41454

غذاهای کانادا مخصوص وعده شام

غذاهای کانادا مخصوص وعده شام

غذاهای کانادا مخصوص وعده شام

غذاهای کانادا مخصوص وعده شام

وعده ی شام یکی از بزرگ ترین و مهم ترین وعده ی غذایی در رژیم غذایی مردم کشور کانادا به حساب می آید. در این وعده ی غذایی که اهمیت بسیاری برای مردم این کشور دارد ، غذاهای سنگین ، مفصل و در واقع تجملی تر از وعده ی سبک ناهار برای خانواده در نظر گرفته می شود.

در واقع آن ها بر این باورند  که بعد یک روز طولانی کاری، مصرف غذایی لذیذ و مفصل در کنار اعضای خانواده و لذت بردن از لحظات ناب خانوادگی و تجدید قوای جسمانی برای شروع یک روز کاری دیگر ، بسیار لازم و ضروری است.

این تمایل برای درست کردن یک وعده ی غذایی لذیذ و باب میل برای شام بدان معنا است که مردم کانادا تمایل زیادی به داشتن یک وعده غذایی کاملا متفاوت از آنچه که در هنگام ناهار و صبحانه مصرف می کنند دارند.

و این  نتیجه ای جز سخت کردن تهیه ی یک شام منحصر به فرد کانادایی در بر نخواهد داشت . به هر حال مردم این کشور در هنگام وعده ی شام سعی می کنند از غذایی با کیفیت بسیار بالا  و باب میل یک فرد کانادایی استفاده کنند .

 

اطلاعات تکمیلی

خوراکی های تهیه شده در وعده ی غذایی شام عمدتا از غذا های گوشتی لذیذ مانند سینه ی مرغ ، استیک ، گوشت خوک کبابی و برش خورده ، همبرگر ، گوشت گوساله پخته شده یا کباب شده ، در کنار  ظرف غذاهایی از انواع سبزیجات پخته می شوند،  مانند هویج ، هلو، حبوبات سبز ، کلم بروکلی ، ذرت و گل کلم ، همچنین سرو غذاهایی از خانواده ی غلات مانند برنج ، پاستا ، نان و سیب زمینی تشکیل می شوند.

مطمئنا ترکیب و تدارک این همه غذاهای متنوع  در نوع خود بسیار جالب و در عین حال کمی مشکل و زمان بر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :