021-41454

انواع پیتزا های خوشمزه ایتالیایی

انواع پیتزا های خوشمزه ایتالیایی

انواع پیتزا های خوشمزه ایتالیایی

انواع پیتزا های خوشمزه ایتالیایی

پیتزا سمبوسه

سمبوسه یکی از پیش‌غذاهای ساده و سریع است که تاریخچه‌ای طولانی دارد. سمبوسه در اصل از هند سرچشمه می‌گیرد و از موادی مانند سیب‌زمینی، جعفری و فلفل سیاه تهیه می‌شود. امروزه انواع مختلفی از سمبوسه وجود دارند که از آن میان می‌توان به سمبوسه سیب‌ زمینی، سمبوسه پنیری، سمبوسه هندی، سمبوسه پیتزایی و … اشاره کرد.
در واقع می‌توان نان سمبوسه را با هر ماده دل‌خواهی پر کرد و نام آن را تغییر داد اما آنچه مشترک است، استفاده از نان لواش و یا خمیر فیلو و سرخ‌کردن سمبوسه در حمام روغن داغ است.
در صورتی‌که از عاشقان پیتزا و پنیر پیتزا باشید، می‌توانید سمبوسه را به روشی جدید امتحان کنید و در عین حال هم از خوردن یک سمبوسه متفاوت و هم یکی از انواع پیتزاهای جدید و لقمه‌ای لذت ببرید.
پیتزا ماکارانی
اگر به دنبال یک غذای محبوب برای کودکان هستید، توصیه ما به شما پیتزا ماکارونی و پنیر است. ماکارونی و پیتزا دو غذای محبوب بین کودکان هستند و ما با ترکیب هر دو آن‌ها یک پکیج استثنایی را به شما هدیه خواهیم کرد. برای رسیدن به ظاهری مطلوب، ماکارونی مورد استفاده در این پیتزا بهتر است از نوع فرمی انتخاب شود.
پیتزا قیفی
پیتزا قیفی یکی از انواع پیش‌غذاهای مدرن و زیباست که به دلیل ظاهر جذاب و تازه‌ای که دارد، در مهمانی‌ها مورد توجه کوچک و بزرگ قرار می‌گیرد. مواد داخل پیتزا قیفی همان موادی است که برای انواع پیتزا معمولی استفاده می‌شود که بسته به سلیقه افراد متغیر می باشد. آنچه در تهیه پیتزا قیفی اهمیت دارد، طرز تهیه خمیر پیتزا و طرز پیچیدن آن به دور قیف است و بعد از آن، بقیه کار ساده است.
پیتزا جیبی
 پیتزا جیبی به نوعی از پیتزا  گفته می‌شود که  مانند دیگر انواع پیتزاها با مواد دل‌خواه پر می‌شود
یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :