021-41454

خرید در جنوا

خرید در جنوا

خرید در جنوا

خرید در جنوا

ایتالیا کشور توریستی و زیبای است که دارای شهر های دیدنی و مشهوری چون میلان،روم و ونیز است اما شهر جنوا در ایتالیا با اینکه خیلی مورد توجه گردشگران نیست دارای اثار باستانی و فرهنی بینظیر و مراکز خرید و بندری دیدنی است.

در سفر به ایتالیا این قطب گردشگریپر طرفدار بازدید از شهر جنوا و خرید در جنوا را از یاد نبرید.بسیاری از گردشگران در کنار لذت بردن از انواع امکانات تفریحی و توریستی ایتالیا از خرید کالاها و محصولات خاص شهر های مختلف ایتالیا و یا خرید کالاهای برند در این کشور لذت میبرند .
جنوا که شهری در شمال غرب ایتالیا و در نزدیکی مرز فرانسه میباشد مانند ونیز در زمان های قدیم تجارت و دد و ستد پ رونقی با مناطق شمالی افریقا و خاورمیانه داشته است که این داد و ستد تاثیر زیاد و محسوسی در غذاهای این شهر و ادویه های رنگارنگ و متنوع این شهر داشته است.

در این شهر اب نبات های رنگی و زیبا از خرید های پر طرفدار است چه نزد توریست ها و چه پیش اهالی جنوا . اب نبات های رنگی در مغازه های مختلف این شهر به چشم می خورد که معروف ترین انها مغازه ی پیترو رومننگو است .

مغازه ی مشهور دیگر Drogheria Torielli میباشد که مغازه ای ادویه فروشی است که مردم در صف های طولانی منتظر خرید شیشه های ادویه ی رنگارنگ و سبزیجات معطر و شیشه های عسل مرغوب و بی نظیر هستند.

برای خرید های دیگر بهترین گزینه خیابان سپتامبر است که مملو از بوتیک های شیک و مدرن با کالاهای متنوع میباشد.در این منطقه معروف ترین برند ها ی جهانی و ایتالیایی به فروش میرسد.در ایتالیا خرید در جنوا را فراموش نکنید.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های پیکاپ، اخذ ویزاو وقت سفارت اماده ی یاری رسانی به شما عزیزان میباشد.منتظر تماس شما هستیم.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :