021-41454

دانشگاه ادلاید استرالیا

دانشگاه ادلاید استرالیا

دانشگاه ادلاید استرالیا

دانشگاه ادلاید استرالیا

دانشگاه آدلاید (university of adelaide) یک دانشگاه تحقیقاتی واقع در شهر آدلاید، جنوب استرالیا است. این دانشگاه در سال 1874 تاسیس شد و سومین دانشگاه قدیمی در دانشگاههای استرالیا  است. 5 نفر از برندگان نوبل در این دانشگاه حضور داشته اند. دانشگاه آدلاید با شهرت بین المللی در زمینه ی انجام تحقیقات پیشرو در سطح جهان، همواره در یک درصد دانشگاه های برتر جهان رتبه بندی می شود. این دانشگاه عضوی از گروه هشت دانشگاه های رده عالی استرالیا (G8) می باشد.اولین دانشگاه استرالیایی  و دومین دانشگاه جهان بود که زنان را برای دوره های دانشگاهی قبول کرد.

دانشگاه آدلاید در مکان 101 تا 150 رتبه بندی استخدام فارغ التحصیلان قرار داشته و بالاترین امتیاز خود را در بخش مشارکت با کارفرمایان کسب نموده است. این دانشگاه فرصت های کاریابی و کارورزی صنعتی را به منظور افزایش استخدام در اختیار دانشجویان قرار داده و همچنین از سوی طرح Good Universities Guide 2016 به کسب درجه پنج ستاره برای حقوق فارغ التحصیلان نایل گردیده است.

دانشگاه آدلاید چهار پردیس اصلی (North Terrace،  Waite، Roseworthy،  Thebarthon  و یک پردیس به نام Ngee Ann-Adelaide در سنگاپور دارد. پردیس اصلی دانشگاه در مرکز شهر آدلاید و در نزدیکی موزه های استرالیا واقع است. پردیس Waite دانشگاه آدلاید محل تحقیقات برجسته ی  علمی  گیاهان و کشاورزی در نیمکره ی جنوبی است. در سال 2016 بیش از 6600 دانشجوی بین المللی (خارجی) از 100 کشور متفاوت در پردیس های این دانشگاه در حال تحصیل می باشند.  کتابخانه دانشگاه ادلاید  بزگترین کتابخانه در ایالت استرالیای جنوبی می باشد.

82% از تحقیقات دانشگاه ادلاید بالاتر از ستاندارد جهانی است و هم چنین جزو دویست دانشگاه برتر در هر پنجحوزه ارزیابی شده است و تبه صد و بیست و پنجم در رنکینگ QS دانشگاه های جهان است

دانشکده های دانشگاه ادلاید : دانشکده هنر دانشکده علوم بهداشت دانشکده علوم دانشکه حرفه ای دانشکده مهندسی ریاضیات کامپیوتر

وقت سفارت استرالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :