021-41454

طبیعت گردی ترکیه

طبیعت گردی ترکیه

طبیعت گردی ترکیه

طبیعت گردی ترکیه

بهترین مکان های طبیعت گردی در ترکیه :
سفر به ترکیه حتما یکی از به یاد ماندنی ترین تورای هست که گردشگران با ان سفر میکنند . خاطره جاذبه های ان سال ها در ذهن مسافر میماند .
اما پیشنهاد ما این است که فقط زمان خود را محدود به جاذبه های تاریخی و مراکز خرید نکنید . ترکیه کشور بسیار زیبایی است و دارای روستاهایی با منظر رویایی می باشد منظور ما طبیعت گردی می باشد . به همین دلیل میخواهم این مناظر را به شما معرفی کنم .
پارک ملی کاچکار : این پارک یکی از بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ترکیه می باشد . کاچکار پارک کوهستانی با اب و هوای پاک می باشد . این پارک بقدری وسیع است که که تهداد زیاد گردشگران نتوتسنته به بکر بودن ان صدمه بزند . کاچکار دارای 8 مسر اصلی کوهنوردی می باشد . که برای انتخاب ان ها باید وسایل مناسب کوهنوردی کفش و لباس مناسب همرا داشته باشید .
برای اقامت میتوانید از خانه های زیبای ییلاقی ساخته شده در پارک استفاده کنید .
محله کمر بوگارز : در استانبول اگر میخواهید علاوه بر طبیعت گردی در ترکیه اقامتی لوکس در ویلاهای رویایی را تجربه کنید و از تفریحاتی مثل اسب سواری و گلف لذت ببرید و ساعت ها در طبیعت خستگی ناپذیر ان قدم بزنید محله کمر بوگارز انتخاب خوبی برای شماست .
پولونزکوی : اگر میخواهید چند روزی یک تعطیلات حسابی در مکانی در نزدیک استانبول بگذارانید
بهترین جا برای شما پولونزکوی است . به پولونزکوی بروید و در طبیعت های زیبا ان پیاده روی کنید و حسابی اکسژن خالص استشمام کنید . و از صبحانه و غذای ترکی سنتی این روستا لذت ببرید .
روستای انادوا کاواکی : یک روستای زیبا در نزدیکی استانبول می باشد که به دلیل ساحلی بودن و اثار باستانی و تاریخی مشهور می باشد . 1 کیلو متر مانده به این روستا باید ماشین تان را رها کنید و 1 ساعت پیاده روی کنید تا به انادوا کاواکی با اب و هوای پاک و مردمان دوست داشتنی میرسیدو چند روزی را در ان بگذرانید .

یزدان گشت سفیران رزرواسیون پرواز و هتل را در نقاط مختلف دنیا برای شما عزیزان می گیرد

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

تور ترکیه 

تور استانبول

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :