021-41454

درباره ملکه دایانا

درباره ملکه دایانا

درباره ملکه دایانا

درباره ملکه دایانا

دایانا ، شاهدخت ولز

دایانا در تاریخ 1 ژانویه 1961 در شهر کوچک ساندرینگهام در منطقه نورفک ( یکی از شهرستان های انگلستان ) به دنیا آمد. دایانا ، شاهدخت ولز همسر اول چارلز ،شاهزاده ولز، بود که بزرگترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم( ملکه سلطنتی بریتانیا ) و شاهزاده فیلیپ ، دوک ادینبرا ( همسر الیزابت دوم ) است.
او برای فعالیت هایش در زمینه جمع آوری پول برای خیریه های بین المللی و همچنین به عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود.

ازدواج او با شاهزاده ولز سال 1981 در کلیسای جامع سنت پل ( کلیسای بزرگ و مشهور در لندن ) برگزار شد. که مخاطبانی جهانی داشت و به وسیله بیش از 750 میلیون نفر تماشا شد. با این ازدواج او القاب شاهدخت ولز ، دوشس کورنوال ،دوشس رافیسی و کنتس چستر را به دست آورد. ثمره این ازدواج دو پسر بود، شاهزادگان ویلیا و هری، کسانی که در ردیف رسیدن به تاج و تخت بریتانیا دوم و پنجم هستند.
دایانا در یکی از خانواده های اشرافی انگلیس با دودمانی سلطنتی متولد شد . وی با اعلام نامزدی اش به چهره ای جهانی مبدل شد. او برای کارهای خیر خواهانه به رسمیت شناخته شده بود و از سال 1989 تا زمان مرگش ، رئیس بیمارستان تخصصی ارموند بود.
دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهره برجسته مطبوعات باقی ماند و ازدواج او پس از 15 سال با طلاقی در سال 1996 به پایان رسید. توجه رسانه ها و مطبوعات جهان برای آخرین بار در 1997 به دایانا جلب شد، روزی که او در یک تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

یزدان گشت سفیران اژامس مادر در وقت سفارت سفارت انگلیس در تهران و ترکیه و دبی و ارمنستان می باشد

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :