021-41454

ازدواج پرنسس دایانا با شاهزاده ولز

ازدواج پرنسس دایانا با شاهزاده ولز

ازدواج پرنسس دایانا با شاهزاده ولز

ازدواج پرنسس دایانا با شاهزاده ولز

شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز بود و دایانا با ازدواج با او لقب شاهدخت ولز دریافت کردو عملا به عضویت خانواده سلطنتی درآمد. وی در سال های بعد در بسیاری از برنامه های داخلی و خارجی شرکت کرد و همراه با شاهزاده چارلز یا به تنهایی به بسیاری از کشورهای جهان به ویژه قلمروهای همسود سفر کرد..
این دو از سال 1992 جدای از هم زندگی کردند اما سرپرستی فرزندانشان را به صورت مشترک بر عهده داشتند.
سرانجام دایانا و چارلز در 1996 با پیشنهاد ملکه انگلیس رسما از هم طلاق گرفتند. با این کار عنوان سلطنتی دایانا قدری پایین آمد اما چون وی مادر دو تن از شاهزادگان بود تا آخر عمر به عنوان یکی از اعضای خانواده سلطنتی باقی ماند و لقب پرنسس ولز راحفظ کرد.
مرگ پرنسس دایانا
حتی از ماجرای رابطه دوباره چارلز و کامیلا داغتر بود زیرا اگر این ازدواج صورت می گرفت دایانا القاب سلطنتی اش را از دست دایانا در یک تصادف شدید رانندگی درگذشت در پشتی هتل خارج شد و قصد خروج از پاریس داشت. از تصادف به نظر نمی آمد دایانا صدمه جدی دیده باشد اما وی یک یار در آمبولانس دچار حمله قلبی شد و در بیمارستان هم بر اثر خون ریزی ریوی و مغزی در گذشت. تنها کسی که در این میان جان سالم به در برد محافظ شخصی دایانا بود. بعد ازمرگ دایانا، چارلز به همراه خواهران و برادر دایانا برای آوردن بدن او از لندن به پاریس سفر کردند. بعد از بازگشت مراسمی رسمی برای دایانا برپا شد.
دایانا در سال 1987 در ملا عام دست یک مبتلا به ایدز را گرفت تا به این طریق از آنها حمایت کند. بعد ها وی با مبتلایان به جذام نیز چنین تماسهایی داشت.
بلافاصله بعد از تصادف عکاسان زیادی سر رسیدند و از صحنه عکسبرداری کردند اما پلیس دوربینهای آن ها را ضبط کرد.
در سال 2006 یک مجله ایتالیایی بنام چی برای نخستین بار عکسهایی از تصادف دایانا را چاپ کرد که با اعتراض انگلیسی ها مواجه شد.
در سال 2013 فیلمی از دو سال آخر زندگی وی با بازی نائومی واتس ( بازیگر انگلیسی-استرالیایی) ساخته شد.

یزدان گشت سفیران آژانس مادر در زمینه وقت سفارت انگلیس در تهران و انکارا و استانبول و دبی و ارمنستان می باشد

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت انگلیس

ویزا توریستی انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :