021-41454

شوی مد دبی مال

شوی مد دبی مال

شوی مد دبی مال

شوی مد دبی مال

دبی شهری بسیار زیبا و مدرن می باشد . این شهر زیبا که این روزها به عنوان قطب خرید در منطقه به شمار میرود همواره در صدد جذب بیشتر مسافر می باشد .

در این شهر زیبا و مدرن انواع بسیار گوناگون و متفاوتی از مراکز خرید وجود دارد . مراکز خریدی که ضمن دارا بودن شعب بسیاری از برند های مطرح و مشهور جهانی دارای تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ و مراکز تفریحی و گردشگری نیز می باشند .

این رویداد یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار میرود . در دبی هر ساله برای جذب بیشتر توریست فستیوال ها و جشنواره های خرید بزرگی برپا میشود . در این جشنواره ها 6000 فروشگاه به طور همزمان حراج 70 درصدی را بر روی کلیه ی کالاهای خود اعمال میکنند که سبب جذب و لذت مسافران علاقه مند به خرید برند های مشهور می باشد .

در کنار این حراج های بزرگ انواع جشن ها و قرعه کشی ها و این رویداد نیز برگزار میشود که بسیار دیدنی و مورد توجه توریست ها می باشد . دبی مال که بزرگترین مرکز خرید دبی و جهان می باشد دارای طراحی و دکوراسیون باشکوهی می باشد و در میان این مرکز خرید زیبا هر ساله این رویداد نیز برگزار میشود که بسیار مورد توجه همگان است.

 

محصولات این شو

در این شو بسیاری از برند های مطرح اخرین تولیدات خود را به معرض نمایش میگذارند و با نمایش های ویژه و پذیرایی ویژه از بازدید کنندگان پذیرایی میشود . در سفرتان به دبی در زمان جشنواره های خرید دبی بازدید از این رویداد را از دست ندهید که تماشای ان ضمن زیبا و دلنشین بودن بسیار مفید نیز می باشد و به خریدتان هدف میدهد .

این رویداد یکی از ان دست برنامه های شاد و دیدنی است که تمامی افراد از دیدن ان بر سر ذوق می ایند .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :