021-41454

خرید در خیابان های پاریس

خرید در خیابان های پاریس

خرید در خیابان های پاریس »

پاریس یکی از کشورهای مد و فشن می باشد که هر ساله دیزاینرهای معروف طراحی های خود را به نمایش می گذارند. در این شهر خیابان های مد و معروفی از برندهای معروف لاکچری وجود دارد که اگر قصد خرید از برندهای لاکچری را دارید می‌توانید به خیابان شنزه لیزه یا خیابان های دیگر بروید. حتی خیابان های کوچک و قدیمی پاریس غازه و فروشگاه های وجود دارد.

مراکز خرید و فروشگاه های لوکس زیادی در پاریس وجود دارد که اکثر آن ها در بلوار های اسلی قرار دارند.در طول سال تمامی برندها دوبار حراج بزرگ می گذارند.حراج فصل تابستان از تاریخ 5 ژوئن تا 29 جولای می باشد و حراج فصل زمستان از 8 ژانویه شروع می شود. این حراج ها از 5 درصد تا 70 درصد می باشد.

شروع کار فروشگاه و مراکز خرید در پاریس از ساعت 10 صبح تا 19 عصر است و در روز یکشنبه همه مغازه ها به جز مغازه های خیابان شانزه لیزه و کاروسل د لوور و ماریس بسته می باشند.

خیابان شانزه لیزه :
 معروفترین خیابان پاریس است که بعد برج ایفل اکثر مردم پاریس با نام این خیابان می شناسند. در این خیابان فروشگاه های مختلفی و برندهای جهانی لاکچری وجود دارد به همین دلیل شانزه لیزه خیابان شیکی است. شما می توانید از این خیابان طاق پاریس را مشاهده کنید و در شب این خیابان  نورانی و چراغانی می شود.یکی از شلوغ ترین خیابان های پاریس می باشد.
خیابان رودو پاسی:
یکی از خیابان های شیک پاریس و یک طرفه می باشد در اینجا مغازه هایی کوچکی از کیف , کفش , لباس و اسباب بازی فروشی و… وجود دارد که هنگام خرید در این خیابان ممکن است شما خسته شوید زیرا بسیار طولانی می باشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

وقت سفارت شینگن

اخذ ویزا شینگن

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :