021-41454

سواحل سیدنی

سواحل سیدنی

سواحل سیدنی

ساحل فرش واتر

این ساحل یکی از سواحل شمالی سیدنی و در همسایگی ساحل Manly قرار دارد. آب این ساحل رنگ آبی سیر دارد و امواج بلند و عظیمی را می‌توانید در اینجا ببنید. وجود صخره‌های عظیم و صعود از آنها و خوردن برگرهای بزرگ در این مکان برای افراد عاشق تفریح بسیار سرگرم‌کننده است همان طور که از نام این ساحل بر می اید به تمیزی و زلالی و شفافیت اب معروف است.

ساحل پالم

ساحل پالم بیچ یا جاده اقیانوس پاتوق ستاره‌ها و افراد سرشناس است. شما می توانید بسیاری از هنرمندان ورزشکاران خوانندگان و بازیگران را در این ساحل پیدا کنید  این ساحل حدود ۴۵ دقیقه از ساحل معروف CBD فاصله دارد.

خانه‌ها و تالارهای این مکان بسیار گران‌قیمت هستند. شما می‌توانید ناهار را در میان افراد محلی میل کنید و از غذا های سنتی استرالیا لذت ببرید و تجربه دل انگیزی از دیدن یکی از لوکس ترین سواحل سیدنی داشته باشید.

ساحل کارمبین

ساحل کارمبین در گولد کاست در کوییز لند واقع شده است بسیاری از افراد به ساحل گولد به این خاطر به این ساحل استرالیا مسافرت می کنند که موسوم به بهشت موج سواران است ولی هنوز مزایای بسیاری وجود دارد که بومیان را به آن جا کشانده و برای مسافرانی که برای تعطیلات به ساحل می روند مناسب است.

ساحل کارمبین استرالیا برای ساحل گردان عالی است چرا که یک خلیج کوچگ برای شنای ایمن در آب های گرم تر کوییزلند، کوه نوردی و الفانت راک برای ماهی گیری وجود دارد. هر سپتامبر، آثار هنری مجسمه سازی برای شرکت در مسابقات در این مکان اماده ساززی می شود که دیدن این فرایند می تواند برای گردشگران بسیار جالب باشد.

ساحل بوندی

یکی از معروف ترین سواحل  با پس‌زمینه‌ای زیبا و شیب‌دار است، در این ساحل اغلب خانه‌ها شیک و مملو از گردشگر است.

ساحل استور

این ساحل در کنار جاده Manly Beach قرار دارد و خلوت‌تر از ساحل Manly است. در اینجا شما به‌طور مستقیم با آب در تماس هستید و برای گردش در اطراف باید از قایق‌های پارویی استفاده کنید. ناهار بسته‌بندی ‌شده، نوشیدن قهوه زیر نور خورشید نیم‌کره جنوبی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

این ساحل کوچک هم چنین برای کسانیکه در شنا مهارت متوسطی دارند و چندان قوی نیستند بسیار مناسب است هم چنین در صورتی سواحل دیگر شلوغ بودند می توانید به این ساحل سر بزنید

ساحل هوبارت تاسمانی

هوبارت ریور درونت، دارای بسیاری از سواحل زیبا نزدیک به شهر نظیر ساحل هفت مایلی می باشد که از مرکز هوبارت تنها  چند دقیقه فاصله دارد. این هلال طولانی شنی که یکی از بهترین سواحل پیاده روی در هوبارت است، مکانی ایده ال برای پیاده روی و لمس شن های اقیانوس است.

بعد از آن شما می توانید صخره نوردی کرده و یا ضمن لذت بردن از مناظر چشم انداز در خلیج فردریک هنری، که یک نقطه تماشای وال جذاب در ماه های سرد است پیک نیک بی نظیری را داشته باشید

ساحل میدلتون استرالیا

این ساحل در استرالیا ی غربی در منطقه میدلتون واقع شده است چندین ساحل حفاظت شده ایده ال را می توان در کینگ جرج ساند یافت و همه آن ها دارای شن های سفید و آب های آبی و زلال می باشند.

یکی از آن ها، ساحل میدلتون با امواج کوچک می باشد که آن را برای شنا و ماهی گیری ایده ال کرده است. طیف وسیعی از مرجان ها و نیز صدف های وحشی و گونه های ماهی بومی را می توانید مشاهده کنید. بازدید کننده ها باید خیلی خوش شانس باشند که دلفین، شیر آبی یا حتی وال را در زمان مناسب مشاهده کنند

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :