021-41454

دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا

این دانشگاه (به لاتین Australian National University) یک دانشگاه دولتی پیشرو در سطح جهان است که در پایتخت استرالیا، شهر کانبرا واقع است. این دانشگاه در سال 1946 تاسیس شده و یکی از بهترین  دانشگاه هی استرالیا میباشد.

پردیس اصلی این دانشگاه حومه ی شهر کانبرا واقع است .این دانشگاه  علاوه بر چند موسسه ی ملی شامل 7 دانشکده ی آموزشی و تحقیقاتی است. این دانشگاه عضوی از دانشگاه های رده عالی استرالیا  گروه هشت می باشد و 6 نفر از اعضای این دانشگاه در میان برندگان جایزه  نوبل هستند.

در ابتدا به عنوان موسسه تحقیقاتی مقطع کارشناسی ارشد شروع به فعالیت نمود ولی در سال 1960 با در اختیار گرفتن کالج دانشگاه کانبرا که در سال 1929 به عنوان پردیس دانشگاه ملبورن تاسیس شده بود، آموزش خود در مقاطع کارشناسی را نیز شروع کرد. این دانشگاه در زمینه ی برتری های تحقیقاتی و آموزشی شهرت بین المللی دارد.

اولین دانشگاه استرالیا و بیست و دومین دانشگاه جهان است هم چنین رتبه اول استرالیا و رتبه بیست و دوم جهان در زمینه فصت های شغلی برای فارغ التحصیلان را دارد این دانشگاه اولین دانشگاه در رده بندی لایدن هلند است هم چنین رتبه کامل پنج ستاره در زمینه تقاضا های دانشجویی کثرت تحقیقات شایستگی های کارکنان و شهریه شروع مدارک بعد از لیسانس را دارد 95% تحقیقات گسترده این دانشگاه بالاتر از استاندارد جهانی هستند.

دانشکده ها :

دانشکده هنر و علوم اجتماعی دانشکده مطالعات و تحقیقات کشور های اسیایی و اقیانوس ارام دانشکده اقتصاد و بازرگانی دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشکده حقوق دنشکده پزشکی زیست شناسی و علوم محیطی دانشکده علوم ریاضی فیزیک.

می توان در هر زمان از سال برای  بورسیه ها اپلای کرد اما مهلت پایان درخواست های بورسیه در یک چارچوب زمانی معین است.

[su_button url=”/انواع-ویزای-استرالیا/” style=”glass” background=”#6d8fb2″]انواع ویزای استرالیا[/su_button]

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :