021-41454

سرزمین عجایب واندرلند

سرزمین عجایب واندرلند

سرزمین عجایب واندرلند

سرزمین عجایب واندرلند

واندرلند کانادا –  در تورنتو  در سال 1981 میلادی ساخته شد و یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا به شمار می رود  که مساحت آن 330  هکتار است.
سرزمین عجایب تورنتو رویای تحقق یافته علاقمندان به شهربازی میباشد و سالانه میزبان بیش از سه میلیون بازدید کننده از سراسر دنیاست . این شهر بازی در 40 کیلومتری شمال تورنتو واقع شده است و دارای بزرگترین رولر کوستر و پارک دایناسور ها در دنیا میباشد.

این پارک بیش از 200 جاذبه گردشگری وحدودا  68  وسیله سواری هیجان انگیز وجود دارد. پیشنهاد می شود اگر به کانادا سفر کردید ، حتما از این سرزمین عجایب دیدن کنید و لذت یک روز بازدید و گردش در این مکان تفریحی را از دست ندهید.

واندر لند کانادا در 40 کیلومتری شمال تورنتو و در شهر  Vaughan   ) وان )  قرار دارد که مساحتی به وسعت 130 هکتار دارد. این پارک در سال 1981 توسط دو شرکت Taft Broadcasting  و Great –West Life Assurance  به عنوان اولین مجموعه شهر بازی در کانادا افتتاح شد. لازم به ذکر است این پارک همچنان به عنوان بزرگترین شهر بازی کانادا محسوب میگردد.

ساعات کاری واندرلند کانادا :

شهربازی  Wonder Land از ماه می تا سپتامبر به صورت روزانه پذیرای علاقه مندان است و از اوایل نوامبر در روزهای آخر هفته باز است .

ساعات کاری شهر بازی : 10 صبح تا 12 شب
ساعات کاری پارک آبی : 10 صبح تا 8 شب

جاذبه های دیدنی واندر لند کانادا :

1. ورودی پارک بنام خیابان بین الملل می باشد ، که در اطراف آن رستوران ها ، مغازه ها ، فروشگاه ها و لباس فروشی ها قرار گرفته اند.

2. محل بازی کودکان

3. محل جشنواره های بین المللی که در بخش شمالی پارک قرار گرفته و جشن های سالیانه  مانند هالوین در آن برگزار میشود.

4. Action Zone   : محلی است با معماری آسیایی – آفریقایی. دیدن از این مکان زیبا را حتما به شما پیشنهاد می کنیم

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :