021-41454

زندگی در مانیتوبا

زندگی در مانیتوبا

زندگی در مانیتوبا

کانادا کشوری پهاور و دیدنی است که به واسطه ی زندگی راحت که در ان ممکن است بیار مورد توجه علاقه مندان به مهاجرت قرار گرفته است .

شهرهای مختلف کانادا در استان های گوناگون این کشور با اقتصاد های پر رونق و نرخ بیکاری پایین سبب شده که بسیاری از مهاجران این کشور را برای ادامه ی زندگی انتخاب کنند .

استان مانیتوبا از استان های مرکزی در کانادا می باشد که بسیار مورد توجه مهاجران بوده و سالانهدر حدود ده هزار مهاجر را پذیرش می کند.

زندگی در مانیتوبا دارای استاندارد بالا و هزینه های زندگی پایین می باشد.
زندگی در مانیتوبا به واسطه ی نرخ پایین مسکن و انرژی و همین طور بیمه و شهریه و هزینه های جاری تحصیل د دانشگاه های این استان بسیار خوب و دارای استانداردهای بالایی می باشد.

دانشگاه در استان مانیتوبا دارای کمترین شهریه نسبت به سایر استان ها است و به علت پایین بودن هزینه های زندگی شهروندان این استان پول های پس انداز کرده ی خود را صرف خرید کلبه های زیبا و دوست داشتنیی میکنند که در دل طبیعت قرار دارد.ورزش گلف ورزش مورد علاقه ی مردمان استان مانیتوبا می باشد انها ساعت ها به انجام این ورزش شاد روی می اورند.

 

تحصیل و اشتغال

زندگی در مانیتوبا با حداقل دستمزد ۹/۵۰ دلار در ساعت که چهارمین دستمزد بالا در کانادا است مسلما اسان و با ارامش پیش میرود .

هزینه ی تحصیل تا سن بیست سالگی مانند سایر استان ها رایگان بوده و همان طور که اشاره داشتم دانشگاه ها با هزینه ای پایین دانشجو می پذیرند.این استان با توجه به خوی مهربان و یاری رسان اهالیش به مهاجران کمک میکند تا به سرعت به زندگی خود سرو سامان بدهند.

چنانچه قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید زندگی در مانیتوبا انتخابی مناسب برایتان خواهد بود.
اژانس یزدان گشت سفیران با سال ها تجربه و کادری متخصص در زمینه های مختلف مانند پیکاپ ، اخذ ویزا و وقت سفارت یاری رسان و راهنمای شما عزیزان می باشد.منتظر تماس شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :