021-41454

داستان قصر dunluce

داستان قصر dunluce

داستان قصر dunluce

داستان قصر dunluce

قصر Dunluce در شمال سواحل آنتریم و در بین شهرهای بوشمیلز و پورتروش ایرلند شمالی قرار گرفته است.

در اطراف این قصر مناظر بسیار زیبایی وچود دارد و صدای موج هایی که به صخره ها می خورند پیوسته می آید و بر جاذبه های این منطقه افزوده است

این قصر تاریخی پرتلاطم دارد و صحنه های زیادی را به خود دیده است. قصر Dunluce  در سال ۱۵۰۰ توسط خانواده ی McQuillan ساخته شد که در حدود قرن ۱۳م از اسکاتند به این منطقه اومده بودند.

حدود ۵۰ سال بعد خانواده ی MacDonnell این قصر را به زور تصاحب کردند. البته این امر برای آنها چندان خوش یمن نبود، چراکه در طول ۱۰۰ سال بعد مدام توسط انگلیسی ها محاصره می شدند.

انگلیسی ها در نهایت قصر را تسخیر کردند،‌ اما خانواده ی MacDonnell هم به راحتی شکست را قبول نکردند و مدام به قصر حمله می کردند تا اینکه بالاخره موفق شدند از صخره های کناری و از برج های کناری قصر بالا بروند و به قصر دسترسی پیدا کنند.

آنها در همین برج کاپیتان انگلیسی را به دار آویختند و گفته میشود که روح او همچنان در این برج سرگردان است.

البته داستان های دیگری هم از این قلعه نقل می شود. یکی از این داستان های می گوید که در یک شب طوفانی و در طی یک میهمانی در قصر، یکی از بخش های آشپزخانه از بالای صخره ها به داخل دریا سقوط می کند و ۷آشپز هم در این اتفاق می میرند.

نقاشی های قدیمی موجود از این قصر هم نشانی از بخش اضافه ای نیست که در قدیم در قصر وجود داشته باشد. به عبارت دیگر، تصاویر معماری های قدیمی موجود از این قصر هم بخشی را نشان نمی دهند که امروزه دیگر وجود نداشته باشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزا انگلیس

وقت سفارت انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :