021-41454

زبان رسمی هلند

زبان رسمی هلند

زبان رسمی هلند

هلندی زبان رسمی هلند است. تقریبا 23 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان هلندی به عنوان زبان اول خود صحبت می کنند. و حدود 5 میلیون نفر به عنوان زبان دوم خود صحبت میکنند. هلندی سومین زبان آلمانی است. این زبان نه تنها زبان رسمی هلندشناخته میشود، بلکه به عنوان یک زبان رسمی در بلژیک، سورینام، آروبا، کوراکائو و سینت مارتن نیز است.

بعضی از زبان های منطقه هلندی به رسمیت شناخته شده اند. آن ها عبارت اند از:

 

فریسیان

یک زبان غربی آلمانی است که 453000 نفر در کشور به این زبان صحبت می کنند. اکثر کسانی که  به زبان فریسی صحبت می کنند در استان فارسلند هلند زندگی می کنند. این زبان به عنوان زبان رسمی استان فارسلند شناخته می شود

 

انگلیسی

انگلیسی زبان رسمی جزایر BES هلند است. اکثر مدارس در این منطقه به زبان انگلیسی آموزش می دهند . زبان انگلیسی نیز توسط شهرداری آمستردام به عنوان یک زبان رسمی شناخته می شود. در آمستردام،می توان به زبان انگلیسی با مردم صحبت کرد، اما اکثر نشریات و ادارات باید از زبان هلندی استفاده کنند.

 

پاپیومنتو

پاپیومنتو یکی دیگر از زبانهای هلند است که به عنوان زبان رسمی منطقه ای شناخته می شود. این زبان از زبان پرتغالی و آفریقایی به وجود آمده است. این زبان رسمی در شهرداری Bonaire در هلند است.در برخی از جزایر کارائیب به این زبان صحبت می کنند.

دیگر زبان های غیر رسمی منطقه ای هلند عبارتند از:

هلند پایین ساکسون
هلند پایین ساکسون شامل انواع گویش های پایین ساکسی است که در برخی از مناطق شمال شرقی هلند با این زبان صحبت می کنند.در حال حاضر حدود 1،798،000 نفر با زبان ساکسی صحبت می کند.

 

لیمبورگیش

حدود 825000 نفر  در استان لیمبورگ هلند به این زبان صحبت میکنند. این زبان دارای تعداد زیادی گویش است
مهاجران هلند به زبان محلی خود صحبت می کنند. انواع زبان های عربی، ترکی و بربر رایج ترین زبان های مهاجر در کشور هلند است.

زبان خارجی انگلیسی در هلند بسیار محبوب است اکثریت جمعیت کشور (90 تا 93 درصد) می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند . تقریبا 71٪ از جمعیت این کشور به زبان آلمانی صحبت می کنند و (29٪) به زبان فرانسوی و (5٪) به زبان اسپانیایی صحبت میکنند

تیم یزدان گشت سفیران از ابتدای راه مشاوره و جمع اوری مدارک ویزا کانادا در کنار شما عزیزان میباشد . و با تکیه بر دانش و تجربه خود مدعی هستیم .بالاترین شانس دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا را در ارائه پرونده به یزدان گشت سفیران خواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :