021-41454

روز تولد کانادا

روز تولد کانادا

روز تولد کانادا

روز تولد کانادا

در کانادا روزی وجود دارد که در واقع به روز تولد کانادا شهرت دارد این روز، روز تولد کشور کانادا و جشن تشکیل کشور کانادامیباشد.
در کانادا این روز را با مراسم موسیقی، آتش بازی، و صرف غذا جشن می گیرند خانواده ها و دوستان، برای برنامه پیک نیک و باربیکیو دور هم جمع می شوند و جشنهای متعددی برپا می شود. بزرگترین جشن بمناسبت روز کانادا، در هر شهر در میدان اصلی برگزار می شود.
روزه دیگری که در تقویم تعطیل اعلام شده است روز کارگر میباشد در واقع این روزدر اولین دوشنبه ماه سپتامبر برپا می شود این روز یاد آور آخرین هفته قبل از شروع مدارس می باشد روزی تعطیل برای بزرگداشت مردان و زنان کارگر است
در پایان فصل برداشت یعنی در دومین دوشنبه ماه اکتبر روزی در کانادا نام گزاری شده است بنام روز شکر گزاری میباشد.
این روز کانادایی ها بخاطر افراد و چیزهایی که در زندگی خود دارند شکرگزاری می کنند. بسیاری ازمردم، با صرف نمودن یک وعده غذا در کنار خانواده و دوستان خود، این روز را جشن می گیرند. غذایی که در روز شکرگزاری معمولا صرف میشود شامل بوقلمون، پوره سیب زمینی، سبزیجات و پای کدو می باشد
روز یازده نوامبر را سالروز پایان رسمی جنگ جهانی اول میباشد که روز یاد بود در کانادا نامیده میشودکه در این روز مردم کانادا به یاد سربازان گذشته، از اعضای نیروهای مسلح تجلیل می کنند و به آنها احترام می گذارند

روز تعطیلی مذهبی مسیحیان کریسمس نامیده میشود و در این روز تولد عیسی مسیح را جشن می گیرند امروزه این جشنِ به مبادله هدیه در میان خانواده ها و دوستان تبدیل شده است. برای بسیاری از کانادایی ها، این روز، مهیج ترین روز تعطیل سال می باشد که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها، مهمانی های اداری را در این ایام برپا می کنند و مکانهایی را برای مشارکت در صرف غذا افتتاح کرده و در تمام ایام کریسمس پذیرایی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

ویزا مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

مطالب مرتبط

در جزیره کیش و در سمت غرب آن در سواحل نیلگون جزیره کیش کشتی یونانی قرار دارد که به یکی از برترین جاذبه ها گردشگری تور کیش مبدل گردیده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :