021-41454

رشته ی مهندسی برق در کانادا

رشته ی مهندسی برق در کانادا

رشته ی مهندسی برق در کانادا

در حال حاضر مهندسی برق در کشور کانادا یکی از مهم ترین و پر طرفدارترین و همچنین یکی از درآمدزا ترین شاخه های مهندسی و دارای اهمیت در صنعت تبدیل شده است .

مهندسی برق زیر شاخه ای از رشته های مهندسی است که به مطالعه و کاربردهای مرتبط با مهندسی الکتریسته و الکترومغناطیس می پرداز . این رشته به دو دسته ی عمده تقسیم می شود که بررسی و طراحی سیستم های انتقال و تبدیل انرژی الکتریکی می باشد.

گرایش های رشته ی مهندسی برق در کانادا :

_ الکترونیک
_کامپیوتر های دیجیتال
_ مهندسی قدرت
_ مخابرات
_ سیستم های کنترل
_ مهندس فرکانس های رادیویی
_پردازش سیگنال
_ تجهیزات
_ میکرو الکترونیک

رشته ی الکترونیک و رشته ی برق در برخی مواقع به عنوان دو رشته ی مجزا که رشته ی الکترونیک  متمرکز بر سیستم الکترونیکی در مقیاس های این دو رشته با هم ادغام شده اند و دانشگاه های بزرگ همانند کنترل موتور و انتقال قدرت هستند . در حال حاضر 38 دوره ی(E CE)
در کنار رشته ی مهندسی کامپیوتر به طور مشترک دردپارتمان برق و کامپیوتر مختلف از رشته ی مهندسی مکانیک در مقاطع لیسانس و ارشد در کانادا ارائه می شود .
اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید فرم ارزیابی را تکمیل فرمایید .
شرایط کار به عنوان مهندس برق در کانادا : فعالیت در این حرفه نیازمند مدرک لیسانس برق هست . در بیشتر موارد داشتن حداقل 5 سال سابقه کار کافی نیست . فرد باید در کنار تجربه کار حتما باید مدارک معتبر رسمی نیز داشته باشد . برخی از این مشاغل در سمت های مدیریتی یا نظارتی نیازمند مجوز مهندس حرفه ای از نظام مهندسی کانادا می باشد.
حقوق رشته ی برق در کانادا :
بر اساس جدیدتربن امارها بالاترین درامد رشته ی مهندسی برق در کانادا مربوط به شهر کلگری استان البرتا 50.24 دلار در ساعت می باشد . متوسط حقوق مهندس برق در کانادا 7000تا 90000 دلار است .تورنتو72000تا82000دلار امریکا می باشد .
ونکوور 73000تا 89000دلار
مونترال 52000 تا 70000
کلگری 75000 تا 91000

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا کانادا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

کانادا تخصص ما است:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :