021-41454

بزگترین باغ وحش دنیا کجاست

بزگترین باغ وحش دنیا کجاست

بزگترین باغ وحش دنیا کجاست

بزگترین باغ وحش دنیا کجاست

 

امروزه باغ وحش به مکان های تفریحی تبدیل شده است که روزانه مردم به این مکان برای دیدن حیوانات بامزه و دوست داشتنی می روند در این متن شما را با چندین باغ وحش بزرگ در دنیا اشنا می کنیم.

 

باغ وحش سن دیگو:

این باغ وحش در کالیفرنیا امریکا قرار دارد که وسعت آن به 100 هکتار می رسد و حدود 3700 حیوان بامزه در ان زندگی می کنند این باغ وحش بیشتر حیوانات را در فضای باز نگهداری می کند و حامی حیوانات است و به بهترین نحو از انها نگهداری می کند و حدود 650 گونه مختلف در این باغ وحش وجود دارند.

 

باغ وحش برانکس:

این با وحش در نیویورک قرار دارد که بزرگترین باغ وحش در دنیا می باشد و حدود 6000حیوان در اینجا زندگی می کنند و این حیوانات 650 گونه مختلف هستند.

 

باغ وحش لندن:

این باغ وحش نسبت به باغ وحش های دیگر در دنیا کوچکتر است و به عنوان باغ وحش علمی شناخته می شود و حدود 17 هزار حیوان با 755 گونه مختلف دراینجا زندگی می کنند و وسعتش 36 هکتار می باشد.

باغ وحش ملی افریقای جنوبی:

رودخانه ای در این منطقه باغ وحش را به دو قسمت تقسیم می کند که قسمتی از ان صاف و هموار و قسمت دیگر تپه های بلندی دارد وحدود 210 هکتار مساحت دارد که 9000 حیوان با 700 گونه مختلف در ان زندگی می کنند.

 

باغ وحش مسکو:

این باغ وحش 53000هکتار مساحت دارد اما با این مساحت کم حدود 8270 حیوان با 927 گونه مختلف در اینجا زندگی می کنند.

 

باغ وحش و آکواریوم کلمبوس:

این باغ وحش هر سال حدود 2/3 میلیون نفر از اینجا بازدید می کنند  و 6300 حیوان و 793 گونه مختلف در این باغ وحش زندگی می کنند و شما می توانید به 8 قسمت مختلف در اینجا بروید و از حیوانات دیدن کنید.

یزدان گشت سفیران آژانس مادر در زمینه وقت سفارت انگلیس در تهران و انکارا و استانبول و دبی و ارمنستان می باشد.

اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

هتل آی سی رزیدنس آنتالیا,امکانات هتل آی سی رزیدنس آنتالیا,تصاویر هتل آی سی رزیدنس آنتالیا,هتل IC Hotels Residence Su,اطلاعات هتل آی سی رزیدنس آنتالیا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :