021-41454

رستوران ژاپنی زوما دبی

رستوران ژاپنی زوما دبی

رستوران ژاپنی زوما دبی

رستوران ژاپنی زوما دبی

این رستوران در سال 2012 جزو صد رستوران برتر دنیا بوده است که در دو طبقه احداث شده است. در طبقه اول این رستوران غذاهای ژاپنی سرو می شود و گردشگران تور دبی می توانند از طعم این غذاها لذت ببرند. در طبقه دوم انواعی از نوشیدنی های مختلف سرو می شود که مسافران در تور دبی می توانند برای صرف نوشیدنی به این طبقه رفته و ساعاتی را در آنجا استراحت کنند. این رستوران شهرت خاصی در طبخ غذا و نوع سرو آن دارد چرا که سرو این غذا ها بسیار زیبا بوده و در ظروف بخوصوصی انجام می شود که برای مهمانان بسیار جالب توجه است. پیشنهاد می کنیم در تور دبی برای یک بار هم که شده سری به این رستوران بی نظیر زده و از طعم غذاها و محیط آن لذت ببرید.

zuma1

zuma3

مطالب مرتبط

هتل کرون پلازا دبی,امکانات هتل کرون پلازا دبی,تصاویر هتل کرون پلازا دبی,هتل crowne plaza دبی ,اطلاعات هتل کرون پلازا دبی امارات
مناطق شهری تورنتو بعنوان تورنتوی بزرگ یا Grand Toronto Area که به اختصار GTA می گویند شناخته می گردد که از تعداد شش شهرداری مستقل از هم متشکل گردیده است که هرکدام از شهرداری های مزکور مشخصات و تاریخچه خاص خودشان را دارند و تشکیل آن ها در طی سال ها صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :