021-41454

اطلاعات شهر مارماریس ترکیه

اطلاعات شهر مارماریس ترکیه

اطلاعات شهر مارماریس ترکیه »

اطلاعات شهر مارماریس ترکیه

در چند سال اخیر کشور ترکیه در زمینه جذب توریست پیشرفت چشمگیری داشته است .یکی از شهرهای معروف ترکیه که به آن لقب جواهر ترکیه را داده اند شهر بسیار زیبا و توریستی مارماریس است. که ایرانی های بسیاری برای گذراندن تعطیلات به این شهر سفر می کنند .

آفتاب طلایی و دریای فیروزه ای در این شهر مناظری ساخته است که هر ساله گردشگران بسیاری به این شهر سفر می کنند . ساختمان های این شهر اکثرا به رنگ سفید هستند .

اطلاعات شهر مارماریس ترکیه

با توجه به اینکه مارماریس از شهر های بسیار زیبا و توریستی ترکیه ب.ده . اماکن تفریحی مارماریس در جذب گردشگری نقش بسزایی دارد .

سکونت اولیه در مارماریس به سالهای پیش از میلاد می رسد .علاوه بر اماکن تفریحی ، این شهر آثار باستانی و دیدنی های بسیاری دارد که از جاذبه های گردشگری مارماریس محسوب می شوند که به عنوان مثال می توان موارید زیر را نام برد.

اطلاعات شهر مارماریس ترکیه » دیدنی ها

قلعه مارماریس : این قلعه در زمان اسکندر کبیر بازسازی شد . از بالای این قلعه می توان مناظر بدیع و چشم نواز مارماریس را مشاهده نمود و همچنین آثار باقی مانده و خرابه های باستانی فسیکس مارماریس که یک شهر بندری بسیار مهم در این منطقه بوده است را مشاهده کرد .

از دیگر اماکن دیدنی مارماریس خرابه های باستانی حصار هیداس است که در 35 کیلو متری مارماریس قرار دارد که در جنوب این خرابه ها یک آرامگاه دیده می شود . از دیگر دیدنی های باستانی  مارماریس  که علاقه مندان و گردشگران حتما باید از آن دیدن کنند ساراندا مارماریس است که این منطقه در 45 کیلومتری مارماریس و در نزدیکی روستای سووت قرار دارد.این منطقه در دوران یک منطقه مسکونی بوده و در آن چند بنا ک متعلق به بیزانس روم  است دیده می شود . قلعه و موزه مارماریس که از یادگاری های با شکوه سلطان سلیمان است بسیار پر بازدید و زبان ناطق تاریخ ترکیه محسوب می شود .

اما شهر مارماریس بیشتر برای داشتن اماکن تفریحی مختلف و هیجان انگیز به یک شهر توریستی تبدیل شده است . مارمایس دارای 2 پارک آبی بسیار بزرگ است اولی پارک آبی  آکوا دریم و دومی  پارک آبی آتلانتیس است . اما  اگر بخواهید لحظات بسیار شاد و مهیجی را داشته باشید توصیه ما به شما  این است که پارک آبی آکوا دریم را انتخاب کنید در این پارک آبی انواع سرسره های آبی بلند ، استخر های گوناگون برای کودکان ، رستوان با غذا  های متنوع ، مینی گلف ، استخر موج و دیگر سرگرمی های مهیج وجود دارد .

از دیگر تفریحات پر طرفدار مارماریس میتوان به غواصی اشاره کرد . از آنجایی که آب دریای مدیترانه بسیار تمیز  است پس غواصی در زیر آب بسیار زیبا و رویایی و لذت بخش است و اغلب بسیاری از گردشگران غواصی در آب های نیلگون مدیترانه را در مارماریس تجربه می کنند .از تفریحات  دیگر مارماریس می توان به پاراسپلینگ که همان پرواز بر فراز دریا است و اسب سواری و تنیس و جیپ سواری که بسیار مهیج و پر طرفدار است اشاره کرد .

مشاهده اطلاعات ، پکیج ها یا رزرو تور مارماریس ترکیه

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :