021-41454

رستوران های شهر ویکتوریا کانادا

رستوران های شهر ویکتوریا کانادا

رستوران های شهر ویکتوریا کانادا

رستوران های شهر ویکتوریا کانادا

 

رستوران ساوور:

این رستوران در این شهر بسیار معروف است و غذاهای خود را از غذای فرانسوی الهام گرفته است و منوی ان مدرن و به روز است اگر فردی رژیم داشته باشد می تواند از غذاهای رژیمی  سفارش دهند.نگران قیمت های غذا نباشید اصلا گران نیستند.

این رستوران در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات 10 صبح تا 14 بعد از ظهر باز است و در روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعات 17 عصر تا 22 شب باز است.

ادرس رستوران ساوور: کانادا – ویکتوریا ۶۵۸ Herald St، Victoria، BC V۸T ۴K۶، Canada

 

رستوران دریایی خرچنگ آبی:

در این رستوران بهترین غذاهای دریایی سرو می شود. انواع غذاهای دریایی، کانادایی، سوپ و سبزیجات در منوی رستوران وجود دارد قیمت غذاهای این رستوران گران می باشد و غذاهای ان بسیار با کیفیت هستند.

ادرس رستوران دریایی خرچنگ آبی: کانادا – ویکتوریا ۱۴۶ Kingston St، Victoria، BC V۸V ۱V۴، Canada

 

رستوران ژاپنی نابو:

یکی از رستوران های معروف ویکتوریا می باشد که قیمت غذاهایش متوسط است در منوی این رستوران غذاهای ژاپنی، آسیایی و سوشی وجود دارد.

ادرس رستوران ژاپنی نابو:  کانادا – ویکتوریا ۷۳۹ Pandora Ave، Victoria، BC V۸W ۱N۹، Canada

اگر بخواهید در یک رستوران خوب شهر ویکتوریا غذا بخورید  متوسط قیمت غذاها 15 دلار کانادا می باشد و اگر بخواید در یک رستوران عادی با خدمات میز دونفره غذا میل کنید حدود 70 دلار کانادا باید پرداخت کنید.قیمت یک همبرگر مک دونالد 8 دلار کانادا می باشد .بطری اب معدنی در کانادا 1 دلار کانادا است.

یک لیوان قهوه 4 دلار کانادا می باشد اگر می خواهید هزینه کمی برای غذا بدهید بهترین راه این است که ازغذاهای خیابانی میل کنید که خوشمزه و ارزان و بهداشتی است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای مولتی کانادا

مراحل اخذ ویزا کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :