021-41454

رستوران های اتریش

رستوران های اتریش

رستوران های اتریش

رستوران افرو

این رستوران کوچک محیط شاد و رنگارنگی را برای مشتریان فراهم کرده است در دکوراسیون این رستوران از وسایل دست دوم استفاده شده است انکته مثبت این رستوران برای گیاه خواران این است که منوی گیاهی ویژه و متنوعی برای مشتریان ارائه می کند همچنین غذاهای افریقایی در کافه رستوران افرو سرو می شود.

 

گرین گادن 

گرین گاردن یک رستوران مناسب برای گیاه خواران است در بدو ورود با برخورد گرم و صمیمی گارسن ها رو به رو می شوید و در ادامه وقتی طراحی منحصر به فرد و فوق العاده غذایتان را دیدید لذت غذا خوردن شما در گرین گاردن تکمیل می شود این رستوران پیوسته به دنبال تنوع است و هر فصلغذا های خود را تغییر می دهد و یا به منوی خود غذا هایی اضافه می کند.

 

رستوران دریایی شریمپز بار

این رستوران غالبا به میگو هایش معروف است چرا که میگو های این رستوران به نحو منحصر به فردی اماده می شود که طعم ان را احتمالا در جای دیگری نچشیده اید این رستوران بیش از 30 سال سابقه در زمینه اشپزی دارد و به تازگی بازسازی شده است.

 

رستوران m32 

این رستوران دکوراسیون رنگارنگ و جذابی دارد هم چنین یک دیوار شیشه ای بزرگ دارد که در طول روز نور به داخل ان می تابد.

تراس این رستوران به شما دید کاملی از سالزبورگ می دهد.

 

رستوران تراینگل

در دیوار های این رستوران عکس های مختلفی از فستیوال های سالز بورگ را می توانید ببینید اگر به غذاها ی محلی اتریش در فضایی سنتی علاقه دارید حتما به این رستوران سر بزنید و با خیال راحت غذایتان را میل کنید چرا که  این رستوران به تازگی مواد اولیه بسیار اهمیت می دهد و همواره مواد اولیه غذاهایش را از بهترین مزارع و تامین کنندگان دریافت می کند

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :