021-41454

گالری ویتوریو امانوئل دوم میلان

گالری ویتوریو امانوئل دوم میلان

گالری ویتوریو امانوئل دوم میلان

گالری ویتوریو امانوئل دوم میلان

Elevated view of Galleria Vittorio Emanuele II in Milan on May 2, 2012. Built in 1875 this gallery is one of the most popular landmarks in Milan. The picture, taken from a hardly accessible balcony, offers a unique view of the gallery from above

این گالری یکی از مراکز مدل ایتالیا به شمار می رود و در قسمت شمالی میدان دلدوئومو قرار گرفته است. در تور ایتالیا می توانید از این گالری زیبا دیدن کرده و خرید خود را انجام دهید. ساخت این گالری در بین سال های 1865 تا 1877 به طول انجامید. این گالری علاوه بر مرکز خرید یکی از دیدنی های میلان در تور ایتالیا نیز می باشد. سقف این بنای زیبا از شیشه و چدن ساخته شده و کف آن را موزائیک‌های رنگی کوچک طراحی شده تشکیل داده اند.

vittorio1

vittorio3

این اثر هنری می توانند شما را ساعت ها در خود نگاه دارد چرا که تماشای طراحی بی نظیر آن نیاز به صرف زمان زیادی دارد. این بازار همچنین میدان دلدوئومو را به تئاتر لا اسکالا متصل می‌کند که می توانید پس از خرید و بازدید از این گالری زیبا، سری هم به تئاتر لا اسکالا در تور ایتالیا بزنید. برای آگاهی بیشتر از چگونگی سفر به میلان می توانید از قسمت درباره میلان را استفاده نمایید.

 

مطالب مرتبط

هتل ميلينيوم پوكت تایلند هتلی 5 ستاره و زیبا واقع درi شهر پوکت تایلند می باشد که واقع 14 کیلومتری شهر پوکت ، واقع در منطقه Patong شهر پوکت ، ۵ دقیقه پیاده تا ساحل پاننگ ، قاصله 36 کیلومتر تا فرودگاه را داراست و این هتل با امکانات رفاهی تکمیل خود به همراه خدمه مجرب و خوش برخورد آماده پذیرایی از میهمانان تور پوکت تایلند می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :