021-41454

راهنمای سفر به هلند

راهنمای سفر به هلند

راهنمای سفر به هلند

راهنمای سفر به هلند

بیشتر افراد زمانی که اسم هلند میاد به یاد شهر زیبای امستردام می افتند با چراغ های زیبا و کافه های دنجش . علاوه بر این کشور با گل و لاله پیوند خورده است . در این کشور مکان های توریستی فراوانی برای دیدن وجود دارد . هلند کشوری دارای تاریخ غنی شهرهای قدیمی خیابان های سنگ فرش و کانال های اب می باشد .

بسیاری از توریست ها در هنگام سفر به هلند فقط از امستردام دیدن میکنند و مدت زمان کوتاهی در این کشور می مانند و بسیاری از جاذبه های دیدنی ان را از دست می دهند . برای اینکه ازهمه ی جاذبه های توریستی هلند دیدن کنید باید زمان طولانی برای سفر به این کشور را در نظر بگیرید .

بازید از شهر های خلوت و جاذبه های متعدد سفر شما به این نقطه خاکی زیباترین خاطره زندگی تان را رقم میزند . زبان رسمی این کشور هلندی و واحد پول ان یورو می باشد . امستردام پایتخت ان می باشد در منطقه ی زمانی یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است .

 

وضعیت اب و هوایی

هلند دارای اب و هوای درایی معتدل می باشد . به دلیل وجود دریای شمال دریای شمال و اقیانوس اطلس زمستان های معتدل و تابستان های خنکی دارد .

دمای هوا در زمستان بین 2 تا 6 درجه و در فصل تابستان بین 17 تا 20 درجه است . اختلاف اب و هوایی در کشور هلند به خاطر وسعت کمش از منطقه ای به منطقه ی دیگر کم می باشد .

بارش باران در تمام طول سال ادامه دارد . خشک ترین ماههای سال از اوریل تا سپتامبر است . بعضی از روزهای سال وزش بادهای شرقی موجب تشدید اب و هوای قاره ای می شود که موجب تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد می شود.

گاهی دما حتی به زیر صفر نیز میرسد . هلند سرزمینی مسطح می باشد بیشتر اوغات با وزش باد و نسیم همراه است . اگر میخواهید به هلند سفر کنید یک دست لباس گرم و چتر همراه خود داشته باشید .

ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :