021-41454

هتل های طراحان مد

هتل های طراحان مد

هتل های طراحان مد

سال هاست که این رسم باب شده است که برترین طراحان مد و برند های جهان هتل هایی را می سازند که گویای کیفیت برند آن هاست این هتل ها در برترین شهر های دنیا از لحاظ گردشگری ساخته شده است در این متن می خواهیم شما را با تعدادی از این هتل ها آشنا کنیم

هتل ورساچه دبی

هتل ورساچ در استرالیا، بعد از نسخه امارات آن ساخته شده است و به نوعی از آن الهام گرفته است.

طراحی لابی همچنان به برجستگی نسخه استرالیایی آن است، اما شخصیتی جداگانه نسبت به آن دارد.

سوییت های شخصی برند فندی در ایتالیا

از جمله بهترینه این هتل های طراحان مد می باشد که هر کدام از این سوئیت‌ها نشانی از برند فندی را به یاد شما می آورد طراحی این سوئیت‌ها بر عهده طراح خلاق فندی، کارل لیگرفلد بوده و مبلمان و دکوراسیون این سوئیت‌های شیک و گران‌قیمت، همگی توسط این شخص انتخاب شده است.

کسانی که به طراحی داخلی علاقه‌مند هستند، باید نگاهی به پلکان سنتی «فریتز هانسن» و آینه‌های «جیو پونتی» و همچنین نورپردازی زیبا توسط «لیندزی آدلمن» بیاندازند.

هتل برند آرمانی در دبی

این هتل در بلندترین برج جهان، یعنی برج خلیفه دبی بنا شده است.

این مقر فرماندهی که آرمانی در بلندترین برج جهان ساخته است، به نوعی معرف شاخص بودن این برند در جهان و قدرت‌نمایی ایتالیایی‌ها در زمینه پوشاک است.

طرفداران برند آرمانی، می‌توانند هتل دیگر آرمانی در شهر میلان را به عنوان یکی از گزینه‌های اقامتی خود در یاد داشته باشند.

هتل کلاریجز در انگلیس

این هتل زیبا از میان این هتل های طراحان مد در لندن واقع شده است که دکوراسیون و طراحی داخلی آن در نوع خود بی‌نظیر است.

کسانی که به مد علاقه‌مند هستند، بهترین سوئیت این هتل را سوئیت گرند پیانوی آن می‌دانند که توسط «دیانا فون فورستنبرگ» طراحی و ساخته شده و تمامی رنگ و مبلمان آن، همگی به انتخاب او بوده است.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

این شهر پر از اثار تاریخی است و دارای طبیعت زیبایی است شهر در مسیر رودخانه ای که از کوه های توروس جریان دارد امتداد می یابد و زیبایی به خصوصی به شهر داده است

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :