021-41454

دوره های تربیت مدرس انگلیس

دوره های تربیت مدرس انگلیس

دوره های تربیت مدرس انگلیس

دوره های تربیت مدرس انگلیس

بسیاری از مدرسین آموزش حرفه ای معلمان در حالی که در حوزه صنایع یا بازرگانی فعالیت دارند به تدریس به صورت پاره وقت مبادرت می نمایند. طی سال های اخیر مؤسسات آموزش تکمیلی انگلستان و ولز به طور روزافزونی علاوه بر ارائه دوره های حرفه ای آموزش معلمان، به ارائه دوره های آکادمیک عمومی نیز مبادرت می نمایند.

این در حالی است که تا پیش از اعمال اصلاحات قانون آموزش عالی مصوب سال1992، معلمین واجد شرایط دریافت گواهینامه (QTS)منحصرا به استخدام مدارس یا کالج های آموزشی درآمده و الزامی جهت حضور در دوره های آکادمیک آموزشی برای آنان وجود نداشت.

سال2001، طبق بررسی های به عمل آمده پیشنهاداتی در خصوص اجباری سازی دوره های تکمیلی آموزش آکادمیک معلمین و آموزش تکمیلی در انگلستان و ولز ارائه گردیده است.

تا پیش از دهه 1990، دوره های آموزش معلمان(ITT) در انگلستان و ولز توسط مؤسسات آموزش عالی (HEI) برگزار گردیده و دانش جو یان تحت دوره های آموزش تجربی و عملی قرار می گرفتند و این در حالی است که از سال 1993، کلیه معلمان واجد شرایط براساس اصول اصلاحات آموزشی و برخورداری ازQTSسنجش و ارزیابی می گردند.

دوره های آموزش معلمان در 2 دانشگاه و 2 کالج تخصصی آموزش کشور ایرلند برگزار می گردد 

در این دوره ها به معلمان اموزش داده می شود که چگونه در زمینه علوم ریاضیات در س هایی مثل حرفه و فن مهارت خود را افزایش دهندو کمبود هایشان را پر کنند

هم چنین مهارت های ارتباطی با کودکان در طی دوره های روانشناسی به معلمین اموزش داده می شود

اصلی ترین هدف این موزش ها این است که معلم ها با سیاست گذاری های نظام اموزش و پرورش اشنا شوند تا اموزش و پرورش کودکان نسل های اینده یک پارچه باشد

وقت سفارت انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :