021-41454

تفریحات در دریاچه کومو

تفریحات در دریاچه کومو

تفریحات در دریاچه کومو

تفریحات در دریاچه کومو

ایتالیا دارای مناطق زیبا و دیدنی بسیاری میباشد .اثار فرهنگی و تاریخی تا سواحلی زیبا با اب های فیروزه ای که سبب جذب توریست به این کشور و گسترش صنعت توریسم در ایتالیا میشوند.

سالانه بسیاری از گردشگران از قاره ی سبز و بسیاری از کشورهای دور و نزدیک به ایتالیا میایند تا از این همه جاذبه بهره ببرند.یکی از جاذبه های ایتالیا دریاچه ی کومو میباشد که دارای ابهایی زلال و زیبا و در اطرافش جنگل هایی زیبا و انبوه میباشد که این منطقه را بسیار دیدنی و خاص کرده است.

تفریحات در دریاچه کومو بسیار متنوع است و از هر سنی را عاشق و شیفته ی خود میکند.
تفریحات در دریاچه کومو شامل دوچرخه سواری،کوه نوردی یا قایق سواری و حتی چتر بازی میباشد.چتر بازی بر فراز دریاچه بسیار مهیج و زیباست و مناظر اطراف از ان بالا به راستی دیدنی هستند.

موج سواری با کمک مربیان در این دریاچه از تفریحات مهیج و مورد علاقه ی جوانان میباشد.دوچرخه سواری بر روی کوه و گذشتن از موانع از دیگر تفریحات مورد علاقه ی توریست هاست .در این دریاچه کشتی های کروز در تعطیلات اماده ی خدمت رسانی هستند و شما را به گردش بر روی دریاچه میبرند.

این شهر دارای فستیوال ها و جشن های زیادی است که بسیتر زیبا و دیدنی هستند و از معروف ترین انها میتوان به جشن هر ساله ی اواخر ماه ژوئن اشاره کرد که در این شهر به بر پایی اتش بازی و مسابقات مهیج قایق رانی میپردازند.تفریحات در دریاچه ی کومو بسیار متنوع و پر هیجان هست و مسافران با اقامت در هتل های اطراف این دریاچه میتوانند از همه ی امکانات ان بهره ببرند.
برای سفر به ایتالیا،پیکاپ ویزا و وقت سفارت اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص اماده ی ارائه ی خدمات به شما میباشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :