021-41454

تاریخ کهن ایتالیا

تاریخ کهن ایتالیا

تاریخ کهن ایتالیا

تاریخ کهن ایتالیا

ایتالیا کشوری زیبا توریستی میباشد که دارای تاریخی پر فراز نشیب و جذاب است.این کشور قلعه های بی نظیر و باشکوهی به جا مانده از قرن ها پیش در خود دارد که این روزها از جاذبه های گردشگری ایتالیا به شمار میرود.

سالانه میلیون ها مسافر برای بازدید از ایتالیا و جاذبه های گردشگری و توریستی ان به این کشور میایند که تعداد زیادی از این جاذبه ها قلعه ها و بناهای باستانی به جا مانده از قرن های پیش مباشد.تاریخ کهن ایتالیا بسیار جالب و شگفت اور است.

سرزمینی که حاکمانی از نژادهای مختلف داشته و همچنان خود اصلیش را حفظ کرده است.این کشور شاهد رویداد های بزرگی بوده و همه ی این تجارب در فرهنگ و شکل امروز ایتالیا سهم دارند.
ایتالیا در دوران باستان بر اساس مستندات و نوشته های مورخان حاکمان متفاوتی داشته است

اتروسکها و یونانی ها و سپس رومیها حاکمان این سرزمین کهن میبودند.اما در دوران قرون وسطا ایتالیا به دست پاپ ها اداره میشود که دورانی پر خفقان میبود و سپس فرانک ها و بیزانسی ها حتی اعراب و نرمان ها این کشور را اداره کردند که نشان از تاریخ پر تلام این کشور دارد.

شهر رم ،که امروزه یکی از شهر های پر طرفدار نزد جهانگردان میباشد پایتخت ایتالیا میبود و همچنین در مان حکومت رم ها و امپراطوری قدرتمند رم محل اقامت امپراطور ها و همچنین محل اقامت پاپ نیز میبوده است که سبب شده این شهر به مرکز مذهبی و سیااسی به شمار اید.

شهر ونیز در گذشته جمهوری خودمختار میبوده و مستقل از سایر نقاط بوده است اما در سال ۱۸۶۱ تمامی قسمت های خودگرانه و مستقل یکپارچه شدند کشور ایتالیا به شکل کنونی پدید امد.ایتالیا کشوریست که باید به ان سفر کرد زیرا تجربه ای بی نظیر را به شما هدیه میدهد.
اژانس یزدان گشت سفیران با سالها تجربه و کادری متخصص در زمینه ی اخذ ویزا،پیکاپ و وقت سفارت یاری رسان شما عزیزان میباشد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت ایتالیا,تور ایتالیا,وقت سفارت شینگن می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت سفیران تماس حاصل فرمایید.

ویزا توریستی ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

مطالب مرتبط

فرودگاه بین‌ المللی شهر ونکوور در کانادا که با نام بین المللی Vancouver International Airport فرودگاهی همگانی و بین المللی بزرگی با کد یاتا YVR در کشور کانادا می باشد که یک باند فرود بتنی را دارا می باشد و طول این باند ۳۰۲۹ یعنی 3 کیلومتر می باشد. فرودگاه بین المللی ونکوور در ارتفاع ۴ متری از سطح دریا واقع گردیده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :