021-41454

پیکاپ کانادا

سفر برای انگشت نگاری به آنکارا انجام شد  تجربه جالبی است. با پروازی که رفتم ترکیش بود و در سبی ها فرودگاه قدیمی استانبول استاپ داشت اما چون ناگهانی تصمیم گرفتم ومیخواستم باپرواز ترک برم این پرواز را انتخاب کردم.

پرواز ترکیش با مهمانداران زیبا و بسیار مودبش هنگام ورود با شکلات وآبنبات پذیرایی کردند . ردیف ها را چک کردم  دوست داشتم که کنارم یک شخص بی آژار ومناسب بشینه . ردیف 17c بودم .

نشستم  و بامونیتوری که رو بروم بود از همان اول شروع به کارکردم شروع کردم به چک کردن. لیستی از فیلم . آهنگ. بازی و …..جالب بود

کنارم خانم میانسالی نشست بسیار مرتب و مودب

بعد از خوش امدگویی کاپیتان و مراحل تکراری پرواز که قطعا کسی به انها توجه ای نداشت شروع به پرواز کردیم ..

پرواز فوق العاده ای بود و من در طول مسیر فیلم Speed  کیانو ریوز را نگاه میکردم خانم کناری با صدای بلندی خوابیده بودند وفیلم را  به سختی میتونستم متوجه شم با زیر نویس انگلیس بود به پایان سفر رسیدم وفیلم نیمه کاره ماند .

به فرودگاه سبیها وارد شدیم حقیقتااز فرودگاه زیاد خوشم نیامد گیت ها گیج کننده بود .و بعد از گشتن متوجه شدم که باید به طبقه بالا برای پرواز مراجعه کنم. در پرواز داخلی بین استانبول به انکارا من تنهاایرانی بودم .

بقیه مسافران ایرانی باپرواز ماهان یا … رفته بودند .

مجددا سوار شدم و به سمت انکارا رفتم

هوای فوق العاده ای بود  و همینطور هتلی که یزدان گشت سفیران برام گرفته بود عالی بود بادفتر وک فاصله کمی داشت .هتل هیلتون سا 5 ستاره بود . با خدمات اینترنت رایگان بسیار لوکس ونزدیک مراکز خرید و صبحانه مفصل عالی.

فردا برای انگشت نگاری به دفتر وک مراجعه کردم خیلی شلوغ نبود انگشت نگاری انجام دادم و خوشحال  به ایران برگشتم  بادفتر یزدان گشت سفیران تماس گرفتم و  تشکر کردم از مشاوری که کارهای مرا انجام داده بود که شاید اجازه نداشته باشم فامیلشان را درج کنم .

بعد از حدود 68 روز با من تماس گرفتند و اعلام کردند کانفرم ویزا امده و من خوشحال از این موفقیت توریستی سریع شروع به چک کردن تور برای سفر مجدد به آنکارا گشتم.

و با توضیحات کانتر پیکاپ کانادا باز هم خوشحالتر شدم .

چک کردم و متوجه شدم که از شرکتهای معتبر پیکاپ کننده با مجوز رسمی هستند پاسپورتم را با مدارکی که میخواستند تحویل دفتر یزدان گشت دادم  و اعلام کردند فردا  بامداد چهارشنبه  باکس پاسها حرکت میکند .و دو هفته کاری زمان میبرد حدود 200 هزارتومن هزینه پیکاپ من شد  و پولی که ذخیره کرده بودم برای سفر مجدد به انکارا را با خوشحال کنار گذاشتم . بعد از دو هفته پاس ویزای مولتی خورده من به دستم رسید .

پرواز را همان روز از یزدان گشت سفیران گرفتم و الان از کانادا این متن را جهت تشکر ارسال میکنم .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.