021-41454

خانه تاریخی میلنر

خانه تاریخی میلنر

خانه تاریخی میلنر

خانه تاریخی میلنر

در میانه قرن نوزدهم میلادی بین سال های 1860 تا 1870 فردی انگلیسی به نام “رابرت میلنر”  به کانادا مهاجرت کرد و شهر Chatham واقع در جنوب غربی استان انتاریو Ontario زندگی جدیدی را اغاز کرد.

شغل رابرت تولید کالسکه بود و در ان وران مردی متمول محسوب می شد.

بعد از مدتی که از زندگی میلنر در کانادا گذشت وی با دختری نوزده ساله به نام “اما ویکس”  اشنا شد که بعد ها این اشنایی ان دو باعث شد میلنر شیفته او شود و ان دو با هم ازدواج کردند.

اما هنرمندی کم نظیر بود. وی تصاویری را به قلم می کشید  که ان قدر طیعی و زیبا به نظر می رسیدند که بیننده در نگاه اول گمان می کرد این نقاشی ها عکس هستند.

اما هنرمند بسیار فوق العاده و ماهری بود و توانسته بود چندین جایزه ملی یا بین المللی را از ان خود کند.

اما همسرش هیچ گاه اجازه ندارد اما اثار زیبایش را بفروشد شاید یکی از دلایل این موضوع این باشد که در ان دوران اعتقاد داشتند صرفا مرد باید نان اور خانواده باشد.

البته که  رابرت از نظر مالی در شرایط بسیار خوبی بود و این موضوع در این که اجازه ندهد اما اثارش را بفروشد بی تاثیر نبود.

او خیلی سریع به عنوان بزرگترین تولید کننده کالسکه در جنوب کانادا شناخته شد. با انباشته شدن ثروت، وی تصمیم گرفت منزلی در کنار خیابان “ویلیام” William شهر چتم بنا کند.

این منزل بعدها به خانه میلنر شهرت پیدا کرد. بازماندگان رابرت و اما پس از مرگ ایشان در سال 1943 میلادی این منزل را به شهرداری چتم واگذار کردند تا به عنوان موزه در معرض نمایش عموم قرار گیرد.

بازدید از این موزه همه روزه از نه صبح تا پنج عصر امکان پذیر است و عموم می توانند بروند.

لینک مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :