021-41454

جاذبه های دیدنی بندر مارسی

جاذبه های دیدنی بندر مارسی

جاذبه های دیدنی بندر مارسی

جاذبه های دیدنی بندر مارسی

مارسی شهری ساحلی در سواحل مدیترانه است این شهر ساحلی به قدری زیبا است که در سال 2013 به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا شناخته شد مارسی با اب و هوای دلپذیر جاذبه های گردشگری متنوع و رستوران های باشکوهی که خوشمزه ترین غذا ها را برای شما سرو می کنند به عنوان یکی از زیبا ترین نقاط دیدنی فرانسه شناخته می شود که به هیچ عنوان بازدید از آن را نباید از دست بدهید.

کلیسای بانوی صلح یکی از جاذبه های گردگری در مارسی شناخته می شود این کلیسا به عنوان یک جاذبه تاریخی و مذهبی شناخته می شود در گذشته از این کلیسا که شما می توانید از فاصله های بسیار دور هم ان را ببینید برای این که بتوانند دیده بانی بدهند استفاده می شد.

امروزه بازدید کنندگان می توانند به سقف این کلیسا بروند و از بالا دریای زیبا و بندر با شکوه را ببینند مارسی به عنوان فرزند ارشد مدیترانه شناخته می شود.

 

کلیسای سنت ویکتور

این کلیسا معماری بسیار قدیمی دارد و جزو یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری درمارسی شناخته می شود بسیاری از مورخین می گویند این کلیسا به اوایل مسیحیت بر می گردد.

 

کلیسای جامع مارسی

این کیسا هم به عنوان یک جاذبه منحصر به فرد در فرانسه شناخته می شود کلیسای جامع مارسی رنگی سبز رنگ دارد معماری ان به سبک گوتیک است و در طراحی ان از سنگ های اهکی سبز و سفید استفاده شده است.

جدا از این جاذبه های تاریخی و مذهبی در اطراف مارسی شما می توانید رستوران های زیادی پیدا کنید این رستوران ها غذا های دریایی بی نظیری دارند و به شما پیشنهاد می کنیم غذا های دریایی و مدیترانه ای را دراین رستوران ها از دست ندهید چرا که نظیر ان را در جایی دیگر پیدا نخواهید کرد.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :