021-41454

طولانی ترین خیابان جهان در کانادا

طولانی ترین خیابان جهان در کانادا

طولانی ترین خیابان جهان در کانادا

طولانی ترین خیابان جهان در کانادا

این خیابان در تاریخ 1793 ساخته شده است و هنگامی که جنگ بین انگلیس و فرانسه رخ داد این خیابان را ساختند و نامش را یانگ گذاشتند و طول ان 1896 کیلومتر است و آن را در کتاب گینس به عنوان طولانی ترین خیابان جهان در این کشور ثبت کرده اند و این موضوع باعث معروف تر شدن این خیابان در دنیا شده است.

این خیابان را به خاطر تنش ها و نگرانی های سیاسی که در آمریکای شمالی وجود داشت ساختند.

در گذشته های بسیار دور از این خیابان فقط برای عبور و حمل و نقل استفاده می شد اما درسال 1812 برای ارتش و امور نظامی بیشتر استفاده می شد و به مرور زمان به اندازه خیابان اضافه می شد.

خیابان یانگ مهم ترین و طولانی ترین و اصلی ترین خیابان در تورنتو کانادا می باشد که امروزه در سراسر دنیا این خیابان رامی شناسند.

جالب است بدانید که این خیابان قسمت های از استان انتاریو را در برمی گیرد .و در ان مراکز تفریحی و گردشکری و مراکز خرید و فروشگاه های مختلف و … وجود دارد.

جالب است بدانید که این خیابان کانادا و امریکا را بهم وصل می کند و از ساحل دریاچه ی اونتاریو تا تاندربی است.

و در هر دو کشور کانادا و آمریکا بسیار به این خیابان اهمیت می دهند و یک نمای خاصی به شهر تورنتو در کانادا داده است و بر روی  استان انتاریو هم تاثیر گذاشته است.

 

دیدنی های این خیابان

در این خیابان مکان های دیدنی وجود دارد مانند: موزه ی هاکی ، میدان معروف دونداس کانادا ، مرکز خرید ایتون ، سالن های تئاتر. در سفر خود به تورنتو ، حتما به این خیابان سر بزنید.

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت , اخذ ویزا مولتی 5 ساله کانادا و پیکاپ ویزا جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :