021-41454

اختلاف بین اتحادیه اروپا و انگلستان

اختلاف بین اتحادیه اروپا و انگلستان

اختلاف بین اتحادیه اروپا و انگلستان

اختلاف بین اتحادیه اروپا و انگلستان

اگر انگلستان از اتحادیه اروپا خارج شود بخشی از قدرت نظامی و دفاعی خود را از دست خواهد داد و این مسئله برای کشور امریکا مهم است چرا که قدرت مهم ترین متحد نظامی سال های اخیرش کاهش پیدا می کند .

اما از سوی دیگر انگلستان بار دیگر کنترل اب های کشور و قلمرو ماهیگیریش را بدست می اورد و می تواند ساعات کار هر نفر در روز را به دلخواه خود تغییر دهد خودش را از قوانین دست و پاگیر اتحادیه برای استفاده از انرژی های تجدید پذیر رها کند و یک بازار اقتصادی ازادتری برای خود ایجاد کند. این مسئله می تواند لندن را شبیه به سنگاپور کند یعنی داشتن بازاری ازاد برای همه سرمایه گذاران خارجی.
میرات شرمن : معمولا همه روزه در اخبار نام اتحادیه اروپا در سراسر دنیا شنیده می شود و حالا به دلیل اختلاف بین اتحادیه اروپا و انگلستان این نام را بیشتر می شنویم .
بعد از جنگ جهانی دوم تحرکای بین المان و فرانسه برای ایجاد یک سازمان در اروپا صورت گرفت که بعدا این تحرکا موجب شکل گیری اتحادیه اروپا شد. این ایده ابتدا در سال 1951 و بعدا به طور عملی در 1958 با شش کشور فرانسه ،المان غربی، ایتالیا ،لوکزامبرگ، بلژیک و هلند به سرانجام رسید . بیش از ان وزیر خارجه وقت فرانسه رابرت شرمن در بیانیه ای به نام خودش در ماه می سال 1950 ایجاد این سازمان را اعلام کرده بود اما اتحادیه اروپا که هم اکنون وجود دارد در سال 1993 تشکیل شده است .
اتحادیه اروپا یک اتحادیه سیاسی و اقتصادی است که شامل 28 کشور است . هر کشور خودش به تنهایی استقلال دارد اما اعضا با یکدیگر درباره تجارت ازاد توافق کرده اند . 22 کشور از این کشورها عضو منطقه شینگن هستند که شامل 26 کشور اروپایی می شود که برای رفت و امد بین ان ها نیازی به پاسپورت و کنترل های معمول در مرز کشورها نیست .

یزدان گشت سفیران,مرکز تخصصی وقت سفارت انگلیس در تهران,انکارا,استانبول,دبی,ارمنستان می باشد

جهت کسب اطلاعات بیش تر با دفتر یزدان گشت تماس حاصل فرمایید.

ویزای توریستی انگلیس 

وقت سفارت انگلیس

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :