021-41454

بناهای تاریخی با عمر زیاد

Necropolis

بناهای تاریخی با عمر زیاد »

در این مطلب تعدادی بنا تاریخی بجا مانده با قدمتی کهن و قدیمی را خدمت شما مخاطبان عزیز یزدان گشت سفیران معرفی خواهیم نمود.

بناهای تاریخی با عمر زیاد

The gavrinis tomb »

The gavrinis tomb

این مقبره مربوط به 3500 سال قبل از میلاد (5500) سال پیش است این مقبره زیبا و خیلی قدیمی طراحی خاصی دارد این مقبره به نحوی طراحی شده است که نور خورشید کل مقبره را روشن می کند در این مقبره طراحی های زیادی که فوق العاده زیبا هستند بر دیوارها و سقف ها کشیده اند و بخشی از ان ها به صورت نا تمام مانده اند این مقبره تاریخی و قدیمی در جزایر متروکه فرانسه واقع شده است.

Listoghil »

بناهای تاریخی با عمر زیاد

این مقبره مربوط به 3550 سال قبل از میلاد (5550) سال پیش است این مقبره زیبا و بزرگ با قطعه سنگ های عظیمی پوشانده شده است این مقبره بزرگ ایرلندی به گونه ای این مقبره طراحی شده است که در بعضی از روز های مشخص به طور کامل روشن می شود و زیبای خود را به نما می گذارد.

Ggantija »

Ggantija

این معابد بسیار قدیمی مربوط به 3700 سال قبل از میلاد می باشد معابد بسیار قدیمی و زیبایی است که در جزایر مالتا واقع شده اند به عنوان قدیمی ترین بناهای زیبا و ایستاده در جهان معروف هستند این معابد چند صد سال قدیمی تر از اهرام مصر هستند و به همین خاطر است که از اهمیت بسیار زیادی در تاریخ برخوردار هستند.

Knap of howar »

Knap of howar

این خانه های تاریخی خیلی قدیمی اما زیبا مربوط به 3700 سال قبل از میلاد می باشد این دو خانه سنگی تاریخی و خیلی قدیمی از امکاناتی مانند طبقات ، راه روی متصل کننده و حتی محل ابزار مجهز بوده اند این دو خانه به عنوان قدیمی ترین خانه های اروپا شناخته شده اند.

Monte d’accoddi »

Monte d’accoddi

یکی دیگر از بناهای تاریخی با عمر زیاد می باشد.این بنای خیلی خیلی قدیمی مربوط به 4000 سال قبل از میلاد می باشد این بنا تنها در سال 1990 به صورت کلی کاوش شد یک بنای فوق العاده قدیمی و جذاب در مدیترانه است این بنا تاریخی در یک جزیره ایتالیایی شناخته شده است.

 

Necropolis »

Necropolis

این قبرستان بسیار قدیمی توانسته رکورد دار باشد این قبرستان مربوط به 4700 سال قبل از میلاد و بیش از 6000 هزار سال پیش می باشد این مکان که از 6 سالن متصل به یکدیگر ایجاد شده است و صدها اسکلت قدیمی که جذابیت خود را دارد در خود جا داده است تعدادی از قدیمی ترین قبرستان های اروپا در کشور فرانسه واقع شده اند که در میان آن ها این قبرستان نیز قدیمی ترین ان ها است.

 

Barnenez »

Barnenez

یکی دیگر از بناهای تاریخی با عمر زیاد می باشد.این قبرستان که قدیمی ترین قبرستان جهان است مربوط به 4850 سال قبل از میلاد می باشد یک قبرستان قدیمی تاریخی با اندازه بسیار بزرگ تر از سایر بناهای مشابه که توانسته با عمر خود رکورد جهان را بزند این بنا در نزدیکی کانال انگلیس واقع شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از قدیم ترین بناهای تاریخی در جهان شناخته می شود.

یزدان گشت سفیران ، متخصص در خدمات رزرواسیون پرواز ، تورهای خارجی و داخلی ، خدمات پیکاپ ویزا و وقت سفارت

» مشاهده تور های خارجی     » مشاهده تور های داخلی

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :