021-41454

بانک های کانادا

بانک های کانادا

بانک های کانادا

در این مطلب به بررسی و معرفی سه بانک معتبر و مشهور کشور کانادا می پردازیم؛ با یزدان گشت سفیران همراه باشید.

 

بانک TD

پکیج تازه واردین کانادا در بانک حوزه ی تورنتو ( TD Bank  ) شامل یک حساب جاری رایگان با محدودیت اعتبار تا سقف 1000 دلار کانادا می باشد.  حتی شما در صورت عدم داشتن سابقه ی اعتباری نیز ممکن است جزو واجدین شرایط وام مسکن قرار بگیرید.

پکیج دانشجویی این بانک شامل یک حساب بانکی بدون هزینه های ماهیانه و کارهای پرداخت اعتباری رایگان است.

همچنین این بانک برای کسانی که کسب و کار جدیدی را شروع می کنند ، مزایایی را در نظر گرفته است .

 

بانک Scotiabank

Scotiabank سومین بانک بزرگ کانادا است و بیش از 4000ATM  در کل کشور دارد. این بانک دایره وسیعی از انواع حساب های مختلف را به مشتریان ارائه می کند.  که می توان از بین آنها حساب مورد نیاز را انتخاب کرد و همه دارای امتیازات مخصوص به خود هستند.

طرح مزایای بانکداری دانشجو در این بانک  هزینه ی ماهیانه ندارد و تعداد تراکنش ها نامحدود است . در حالیکه تعدادی از حساب های بانک کسب و کار شامل حفاظت از اضافه برداشت تا سقف 5000 دلار و یک طرح سفارشی کسب و کار و یک کارت اعتباری ویزا می باشد.

 

بانک مونترال (Bank of Montreal )

قدیمی ترین بانک کانادا بانک مونترال است و این بانک هم پکیجی برای تازه واردین به کانادا را دارد این پکیج ها مزایایی به نیروهای کار ، دانشجویان و صاحبان کسب و کار ارائه می دهد . شما تا سقف یک سال ، حساب بانکی با تراکنش های نامحدود و بدون هزینه ی ماهیانه ، یک کارت اعتباری Mastercard  و حتی یک صندوق امانات دریافت خواهید کرد.

حتی در صورتی که تازه به کانادا آمده اید و هنوزدارای سابقه ی اعتباری نیستید نیز ممکن است واجد شرایط وام مسکن باشید.

پکیج بانکداری دانشجویی بانک مونترال شامل حسابی بدون هزینه های ماهیانه و یک کارت اعتباری  Master Card  است .

شما همچنین یک کارت دانشجویی دریافت خواهید کرد که شامل تخفیف خرید های مختلف در سراسر کانادا می باشد. می توانید با توجه به کسب و کار خود ، از انواع مختلف حساب های بانکی کاری ، حسابی را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

 

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :