021-41454

افتتاح حساب بانکی در کانادا

افتتاح حساب بانکی در کانادا

افتتاح حساب بانکی در کانادا

چگونه یک حساب بانکی در کانادا افتتاح کنیم ؟ در پاسخ باید بگوییم که افتتاح حساب کار بسیار ساده ای است. این کار نگرانی زیادی ندارد. با یزدان گشت سفیران همراه باشید تا در ادامه،  کارهایی که باید برای افتتاح حساب انجام دهید را برای شما شرح دهیم .

 

چه اسنادی مورد نیاز است ؟

اگر شهروند کانادا نیستید برای باز کردن یک حساب بانکی باید مدارک ذکر شده ذیل را تهیه کنید :

* گذرنامه ی که اعتبار داشته باشد ، یعنی تاریخ انقضای آن به پایان نرسیده باشد .
* کارت اقامت دائم یا برگه های مربوط به مهاجرتتان
*بانک های مختلف ممکن است الزامات خاصی داشته باشند بنابراین بهتر است از قبل با بانکی که می خواهید در آنجا حساب باز کنید ، در تماس باشید تا اطمینان     حاصل کنید که تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کرده اید.
به عنوان یک قائده کلی ، بانک مد نظر احتمالا یکی از برگه های زیر را قبول می کند.

* مجوز اقامت
* مجوز کار یا تحصیل ( استادی پرمیت ) ( ورک پرمیت )
* تاییدیه اقامت دائم از ( IMM5292  یا IMM5688 )

شاید شما برایتان سوال باشد ، آیا می توانم از خارج کشور حساب بانکی باز کنم ؟

بله ، امکان باز کردن حساب از راه دور قبل از رسیدن به کانادا وجود دارد. اما ممکن است پروسه افتتاح حساب از راه دور طولانی تر باشد .برای ارائه ی درخواست افتتاح یک حساب بانکی از راه دور به وسیله گفت و گوی آنلاین یا از طریق پست الکترونیک یا تلفن با بانک مورد نظر تماس بگیرید.

در ابتدا از شما سوالاتی درباره وضعیت مهاجرتتان ( اینکه  شما ساکن موقت با مجوز تحصیل یا کار هستید یا ساکن دائم ) پرسیده می شود.

سپس باید منتظر باشید تا یک تیم اختصاصی افتتاح حساب با شما تماس بگیرد که ممکن است این تماس در روزهای بعد صورت گیرد. اوراق مهاجرت شما باید به صورت صحیح در دسترس باشند در غیر اینصورت قادر به ادامه ی درخواست خود نخواهید بود.

احتمالا تکمیل آن چند روز زمان خواهد برد . در اکثر موارد  ممکن است شما مجبور به تعیین یک وقت ملاقات و بازدید از شعبه ی بانک مورد نظر در کانادا شوید.

خبر خوب این است که بانک های اصلی کانادا همه دارای گزینه های انتخابی و محصولات سفارشی برای مهاجران جدیدالورود هستند. بنابراین حل کردن مشکلاتی که در روند کار برای هر فرد پیش می آید راحت تر خواهد بود .

با در نظر داشتن این موضوع در ذهن و با توجه به انتخاب های محدود و زمان انتظار در روال های انجام امور بانکی و افتتاح حساب از راه دور ، بهتر است هنگامی که در کانادا هستید، حساب بانکی باز کنید. تا در صورت بروز مشکل با مراجعه به بانک راحت تر به حل مشکل خود بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا با دفتر یزدان گشت سفیران مرکز تخصصی وقت سفارت . پیکاپ ویزا در تماس باشید .

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :