021-41454

باغ وحش تارونگا استرالیا

باغ وحش تارونگا استرالیا

باغ وحش تارونگا استرالیا

باغ وحش تارونگا  باغ در سیدنی  در کشور استرالیا  که  رسما در 7  اکتبر 1916  افتتاح گردیده است.  این باغ وحش بنا به مناطق زندگی حیوانات به هشت ناحیه تقسیم شده است که با بیش از 2،600 حیوانات در 21 هکتار از بزرگترین باغ وحش ها محسوب می شود.  باغ وحش عمومی برای اولین بار در نیو ساوث ولز در سال  1884 ساخته شد   این باغ وحش دارای گونه های بسیار نادر بومی و جهانی می باشد که هر ساله بر تعداد این حیوانات اضافه می شود.

در باغ وحش تارونگا بیشتر از ۳۵۰ گونه مختلف از حیوانات در این باغ وحش زندگی میکنند. خوک آبی، یوزپلنگ برفی، کوالا، کانگورو و وال ابی، فیل، گوریل، زرافه، پلاتی پوس و اکیدنه وامبت و نوعی پاندا که نسل ان رو به انقراض است  تنها چند نمونه از حیواناتی است که در این باغ وحش عظیم موجودند.در این باغ وحش   میتوانید با تله کابین  نمایی کلی بر فراز باغ وحش تارونگا را داشته باشید.

لاک پشت گالاپاگوس یکی از معروف ترین موجودات این باغ وحش است که سی سال طول می کشد تا بالغ شود و بتواند فرزند را به دنیا اورد.

در اطراف باغ وحش تارونگا یک مرکز علمی تحقیقاتی وجود دارد که دانشمندان در ان همواره در تلاش هستند تا شرایط مساعد زندگی و غذایی را برای حیوانات این باغ وحش که تعدادی از ان ها رو به انقراض هستند فراهم کنند.

بسیاری از عکس ها ی مجله علمی نشنال جئوگرافیک بر گرفته از باغ وحش تارونگا می باشد.

یکی از اتفاقات جالبی که به تازگی در این باغ وحش افتاده است این بود که گوریل پشت نقره ای که در فرانسه توسط پدرش طرد شده بود به استرالیا فرستاده شد تا در گله جدیدی قرار بگیرد او توانست دوستان خوبی پیدا کند.

لینک های مرتبط:

مطالب مرتبط

میدان تقسیم استانبول,اطلاعات میدان تقسیم استانبول,تاریخچه میدان تقسیم استانبول,تصاویر میدان تقسیم استانبول,میدان تکسیم استانبول ترکیه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس آژانس :

گزیده‌ای از مطالب سایت :